var bänka hojen i gbg (med omnjed)?

• Thread starter Thread starter Coola Ola
  • Start date Start date

Coola Ola

Guest
ja, som trådens titel då... var i göteborg kan man bänka hojen? Har för mig att Yamahacenter har en bänk men blir de gnälliga om man kommer med en hoj av annat märke? Sen finns väl Bike i Trollhättan men det är ju en bit bort så om någon känner till nåt närmare så.... Vad brukar en bänkning kosta förresten?

Coola Ola skrev:
ja, som trådens titel då... var i göteborg kan man bänka hojen? Har för mig att Yamahacenter har en bänk men blir de gnälliga om man kommer med en hoj av annat märke? Sen finns väl Bike i Trollhättan men det är ju en bit bort så om någon känner till nåt närmare så.... Vad brukar en bänkning kosta förresten?

Ligger ju ett nyöppnat "powercommand center" i västra frölunda på august barksgata. Kommer ej ihåg vad det heter exakt inte heller gatunummret. Men dom borde ju kunna göra en bänkning...

va en bänkning kostar vet jag ej heller

Greven (Ja, han kallar sig så) i Skenetrakterna gör de nog för en liten human slant

mob: 0705-927 601

En skön kille....

Bänkade min "gamla" Ducati 916 där (EDIT: Yamaha Center), inget problem alls och inte ett knyst
om märke. 500:- för effekt/vridkurva. 750:- så kollar de även luft/bränsleblandning.

Coola Ola skrev:
... blir de gnälliga om man kommer med en hoj av annat märke?

låter ju kalas. ska kollas upp i morgon dag! tack för tipsen :tummenupp

Coola Ola skrev:

Power Performance ligger i sisjön
Tel:0707772141

Min bänkades för styrpning på nåt ställe i Landvetter, ganska nära flygplatsen. Minns inte vad det kostade men jag tror inte det var så fartligt.

Lyfter en gammal tråd istället för att starta en ny...

Jag skulle vilja ha en bänkning och injustering av en tm40-förgasare utförd på min KTM 640 -02.

Var gör jag med fördel detta i Gbg med omnejd?

(OBS. jag vill gå till nån som är duktig)

Lyfter en gammal tråd istället för att starta en ny...

Jag skulle vilja ha en bänkning och injustering av en tm40-förgasare utförd på min KTM 640 -02.

Var gör jag med fördel detta i Gbg med omnejd?

(OBS. jag vill gå till nån som är duktig)

Power Performance verkar ha lagt ner/kursat, hade tänkt slänga i kammar o bänka där. Rekommendationerna jag fått är RG Engineering i F-berg, Rikard skall vara duktig...skall snacka med honom på mässan nästa helg.

Power Performance verkar ha lagt ner/kursat, hade tänkt slänga i kammar o bänka där. Rekommendationerna jag fått är RG Engineering i F-berg, Rikard skall vara duktig...skall snacka med honom på mässan nästa helg.

Jasså ska dom vara med på mässan? Då får la jag också passa på och snacka lite dom då.

Men de måste la finnas nån närmare, eller?:va

Jag hade bänkat på bike, billigt o bra såhär års :tummenupp
Yamaha är :dummer med sina priser

Jag frågade dem för ett tag sen vad det skulle kosta att installera min Power Commander (som jag redan har) och sen göra en mappning. Det skulle gå på 2816 kr. Om jag installerar Power Commandern själv så kostar bara mappningen 2283 kr. Jag vet inte om detta är billigt eller dyrt eftersom jag inte har något att jämföra med.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back