orka inte bättre nu på morronen.(jobbar natt) ska sova nu
Tack så mycket!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
orka inte bättre nu på morronen.(jobbar natt) ska sova nu

Hallå där..
Någon som har lust att fixa lite me min pärla.
Vill ha den orange (typ realcars oranga). Men mag kåpan ska vara svart längst ner iaf. Dela av d på någon snyggt sätt.
Í liv med kåpglaset vill ja ha 2st svarta ränder på vänstra sidan av hojen. Från lyset å uppåt.
Får gärna stå R1 på orginal platsen i svart.
Svart kåpglas e ju inte heller fel
tack tack.. //Sladden
Hej alla ps gurus!
Skulle behöva lite hjälp på traven, har en gixxer 03a som är blå/vit/svart.
 idag så det kan säkert bli bättre
  idag så det kan säkert bli bättre
Din bild var rätt uselt tagen, men jag gjorde så gott jag kunde med fronten.
en bild utan linjerna så du kan lägga till dom själv om du inte var nöjd med mina.
 Kunde väll kanske varit lite bredare.. Men stort tack för hjälpen..
 Kunde väll kanske varit lite bredare.. Men stort tack för hjälpen..Får liten känsla av hur det kan se ut, men jag ser gärna en helvit / helsvart också. Gärna om det går att få så verklighetstroget som möjligt (så det ser ut som att det är lackat)2744516Jag ska testa och se om jag kan få till något. Edit Later.
Sådär hoppas att det blir bra såhär. Är liteidag så det kan säkert bli bättre

Får liten känsla av hur det kan se ut, men jag ser gärna en helvit / helsvart också. Gärna om det går att få så verklighetstroget som möjligt (så det ser ut som att det är lackat)

Oj, det har du vist rätt i, det är inte så verklighetstroget.. Ska fixa en bättre. Oj, lite skämsigt det här

Så ska du inte tänka! Att du ens tar dig tid till att fixa andras hojar ska du ha eloge för!

Man tackar så mycket!
Edit. Hur gick det föresten med dina er6 röda fälgar?

Tja skulle gärna se den här i mörk grön metallic. med vita fälgar.. eller något i den stilen..http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=179787&stc=1&d=1170515100
2.jpg

... antagligen inte.
 ... antagligen inte.
Vart jättelycklig när jag fick min 660 shopad av dig. Har nu beställt ett drivpaket ifrån lelles med ståldrev och guldkedja. Kom på att då får man snygg färg överallt förutom bakdrevet som då har vanlig tråkig stålfärg... snyggt... antagligen inte.
Skulle du kunna försöka fixa guldkedja och testa lite olika färger på bakdrevet? testa guld, svart och candyröd
Fälg och nav ska vara Candyröda som förut och ekrarna svarta.
Vet att detta kan bli mycket jobb men vore mycket tacksam

Jadå det kan lätt fixas. Edit vid tio-tiden då jag ska åka lite bil nu utan internet.

ingen brådska. är bara så glad över att det finns folk som kan photoshop så bra att de gärna fixar bilder till de inte lika bra, tex jag
 Edit. så nu är det svarta snyggare
 Edit. så nu är det svarta snyggare
Gjorde en liten snyggare motiv på den härVad tycker ni? kom gärna med fler förslag.. För och efterbild

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |