King på jobbet/internet - Toffel hemma?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date
Samtliga män kan joina sina "bröder" här.

Vi vet alla att det är kvinnan som bestämmer innanför hemmets väggar. :tuttar

Oavsett vilka knep vi använder oss av så får vi oftast vår vilja i genom.. :yoparty

Samtliga män kan joina sina "bröder" här.

Vi vet alla att det är kvinnan som bestämmer innanför hemmets väggar. :tuttar

Oavsett vilka knep vi använder oss av så får vi oftast vår vilja i genom.. :yoparty

Du har dessvärre rätt här...

Även OM man fått som man vill så har man en smygande olustkänsla, och bara "vet" att man blivit "fintad i finalen" ändå lixom... :D
spooky :skrämd

Jag har hållit på att försöka förutse en kvinnas drag i många år, och/eller förebygga/förekomma/vara listig, you name it, men.... nej! *s*
Det bara GÅR inte att knäcka.

Pentagons krypto där man använder rymdbrus för att skapa algoritmerna till koderna är busenkelt att knäcka i jämförelse med en kvinnas list...

Kan funka....

Är det riktig kris så klämmer man fram några tårar och ett par lessna hundvalpsögon och ber... hehe.. :yoparty
Det är få saker som är värre än cheyjävlar som klämmer fram lite tårar för att få sin vilja igenom.

fy fan

Du har dessvärre rätt här...

Även OM man fått som man vill så har man en smygande olustkänsla, och bara "vet" att man blivit "fintad i finalen" ändå lixom... :D
spooky :skrämd

Jag har hållit på att försöka förutse en kvinnas drag i många år, och/eller förebygga/förekomma/vara listig, you name it, men.... nej! *s*
Det bara GÅR inte att knäcka.

Pentagons krypto där man använder rymdbrus för att skapa algoritmerna till koderna är busenkelt att knäcka i jämförelse med en kvinnas list...

Det finns ett fåtal på jorden som kan den verkligen mest skrämmande och mycket raffinerade tekniken, se in i en kvinnas hjärna.....det är inte så roligt alla gånger, jag har testat......" the brain, specialy hers, is a very sceary place to be".:D

Det finns ett fåtal på jorden som kan den verkligen mest skrämmande och mycket raffinerade tekniken, se in i en kvinnas hjärna.....det är inte så roligt alla gånger, jag har testat......" the brain, specialy hers, is a very sceary place to be".:D

ni är ute o åker.
hon slänger ur sig,, skulle va gott med lite glass.
5 mil senare har du sett att hon blir surare o surare för varje mil,, du ställer frågan.. vad är de gumman?
VI SKULLE JU STANNA O KÖPA GLASS PÅ DEN DÄR KIOSKEN FÖR 5 MIL SEN!

ni är ute o åker.
5 mil senare har du sett att hon blir surare o surare för varje mil,, du ställer frågan.. vad är de gumman?

Du måste väl vara tankeläsare som resten av den manliga befolkningen på den här planeten.

Eller ?

ni är ute o åker.

:hihi Varför tror du att hon sa att det skulle vara gott med glass?!

givetvis för att hon ville ha glass just då :tungan

inte fan 5 mil senare :gnissla

ni är ute o åker.

Det hade man iofs kunnat räkna ut med röven och en bit krita...

Men jag håller med, allting hade varit lättare om de sagt vad de velat istället för att hela tiden antyda det.

\Masonit

ni är ute o åker.

Det där va väl hur solklart som helst vad hon ville....

Sa det bara på ett lite finare sätt för att inte vara påflugen och kräva för mycket...
Sen känns det ju lite fint att bli erbjuden nånting också. Vi liksom ger killarna en chans att vara killen som vet vad vi behöver, som tar hand om oss... "här lilla gumman får du lite glass av mig, för det vet jag minsann att du vill ha nu.." Ååå då säger vi... "nääämen oj, tack! Hur kunde du veta att jag ville ha glass just nu??" Å så får ni killar känna er lite "duktiga" och manliga... ;)
Allt har en baktanke.... :yoparty

Det där va väl hur solklart som helst vad hon ville....

Sa det bara på ett lite finare sätt för att inte vara påflugen och kräva för mycket...
Sen känns det ju lite fint att bli erbjuden nånting också. Vi liksom ger killarna en chans att vara killen som vet vad vi behöver, som tar hand om oss... "här lilla gumman får du lite glass av mig, för det vet jag minsann att du vill ha nu.." Ååå då säger vi... "nääämen oj, tack! Hur kunde du veta att jag ville ha glass just nu??" Å så får ni killar känna er lite "duktiga" och manliga... ;)
Allt har en baktanke.... :yoparty

nu var de ju ett extremfall detta exempel jag drog.. var lite lätt o klura ut..men de finns jobbigare saker..
men så länge tjejer "talar i gåtor" kommer ni bli utan glass :tungan

:pannkyss
nu var de ju ett extremfall detta exempel jag drog.. var lite lätt o klura ut..men de finns jobbigare saker..
men så länge tjejer "talar i gåtor" kommer ni bli utan glass :tungan

Jo jag förstod det, men jag översatte ändå ditt extremfall där så det skulle bli enkelt för alla att förstå.
Exemplet kan sen användas i många samanhang, ibland mer otydliga men så här är det iaf.. oftast.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg