Slagsmål vid bilvårdsfirma i Örebro - var var det?

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date
Kan ju förtydliga med att det var inte den firman som förekom i de bilskojarkretsar som kostade mig några hundralappar jag kunde haft roligare för.

Titta två gånger om ni funderar på att köpa bil runt Malmgatan. :)

hmmm, ok. Den firman känner jag inte till men det finns ju några stycken bilvårdare som inte är speciellt seriösa i Örebro. Men det är typ bakom Momentum eller däromkring?

hmmm, ok. Den firman känner jag inte till men det finns ju några stycken bilvårdare som inte är speciellt seriösa i Örebro. Men det är typ bakom Momentum eller däromkring?

Ja precis, den stora byggnaden om man svänger in höger där vid momentum, bakom Åkarbaren om du vet.

Inte säker på om de e samma företag eller om de ligger brevid ett annat bilföretag som jobbar JÄMT.. kvittar när på dygnet man är där o ronderar så håller dem på o mekar med bilarna.

hämtade släkten :D Hmm känner igen det där. Hörruu jag skau hämte broorsan

Landsbygden, Sveriges 7:e stad... :tungan

Alltså, det finns två städer i Sverige och sedan ett helt koppel med orter med typ 50-150.000 invånare som alla kallar sig städer fastän många är mindre än en normal förort till Stockholm.
Så glöm det, Örebro är landsbygd. :D

Alltså, det finns två städer i Sverige och sedan ett helt koppel med orter med typ 50-150.000 invånare som alla kallar sig städer fastän många är mindre än en normal förort till Stockholm.
Så glöm det, Örebro är landsbygd. :D

Jag bara älskar folk som bor i sthlm o vill kalla sig storstadsbor :pannkyss

Finns knappt en huvudstad i världen me lika lite invånare..

Sen dem "stockholmare" som bor i förorten men ändå ska tro att dem är stockholmare e ännu roligare.

Jag bara älskar folk som bor i sthlm o vill kalla sig storstadsbor :pannkyss

Finns knappt en huvudstad i världen me lika lite invånare..

Sen dem "stockholmare" som bor i förorten men ändå ska tro att dem är stockholmare e ännu roligare.

Allt är ju relativt, det har du rätt i. Tycker faktiskt inte heller att Stockholm är så litet med europeiska mått mätt, det är fler invånare i Stockholm än i t.ex. Amsterdam eller München, men så klart står det sig ju slätt mot de 10ggr så stora städerna London och Paris. Hur som helst så är inte Örebro större än Täby kan jag tänka mig, och Karlskoga är på sin höjd som Rydbo. Men ni har ju en fin bana, det har vi inte här. :pannkyss

Allt är ju relativt, det har du rätt i. Tycker faktiskt inte heller att Stockholm är så litet med europeiska mått mätt, det är fler invånare i Stockholm än i t.ex. Amsterdam eller München, men så klart står det sig ju slätt mot de 10ggr så stora städerna London och Paris. Hur som helst så är inte Örebro större än Täby kan jag tänka mig, och Karlskoga är på sin höjd som Rydbo. Men ni har ju en fin bana, det har vi inte här. :pannkyss

Nja München 1 300 000 invånare
Stockholm 781 000 invånare.
Sen är Berlin ( ca 4,5 mil.)o inte München huvudstad i Tyskland

Du har underbar koll på huvudstäder och folkmängd :tummenupp
Om jag fick bestämma så skulle inte Karlskoga finnas för övrigt, ty värdelösare stad finns knappt.

Nja München 1 300 000 invånare
Stockholm 781 000 invånare.
Sen är Berlin ( ca 4,5 mil.)o inte München huvudstad i Tyskland

Nu räknar du sthlm kommun, är du säker på att München har 1 300 000 invånare i själva München eller om förorterna är räknade? För stockholmslän har ca 1 900 000 invånare

Edit : Berlin har 3,5 mil! :besserwisser

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!