säg att jag vill bygga en FM sändare till min server, den ska bara kunna sända kanske 8m inomhus, vad ska man ha för något då? skulle vara skönt att kunna sitta med putty och köra mp3blasterSkicka dom till mig, jag vet PRECIS vad jag ska bygga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
säg att jag vill bygga en FM sändare till min server, den ska bara kunna sända kanske 8m inomhus, vad ska man ha för något då? skulle vara skönt att kunna sitta med putty och köra mp3blasterSkicka dom till mig, jag vet PRECIS vad jag ska bygga![]()
Berätta mer!
Låter ju som PTS är värsta DHS jue!
Annars låter "post & telestyrelsen" som ett litet kontor i gamla stan där det sitter en gubbe och stämplar blanketter.
Det kunde man inte tro om Guw2739446Skicka dom till mig, jag vet PRECIS vad jag ska bygga![]()
Det kunde man inte tro om Guw
Ganska ballt ämne annars.
2740284Mjoråsåatt...
Jag är ju värsta outlawsnubben![]()
Funderar starkt på att leta fram den batiktryckta t-shirten, den nitförsedda skinnjackan jag hade som punkare, jeansjackan med avklippta ärmar och skaffa en mer "stenhårdjävlabiker-motorcykel"
Har inte Hyosung en chopper?
Jag vill ha en rosaglittrig, med en sån där regnbågsflagga som dom brukar ha i den där stora paraden i stockholm....
Skämt å sido, jag började väl min kariär med radio på ett litet felaktigt sätt, men teknik, all sorts teknik, har alltid intresserat mig.
Att jag skulle bli radioamatör bestämde jag mig för som sexåring då jag besökte en kompis pappa som var det, min kompis fick leka själv medans jag satt med hans pappa och lyssnade på konstiga signaler från hela världen.
Jag har bokhyllan full med gamla Populär Mekanik, där det varje månad fanns byggprojekt på radiogrejer och på slutet tv-mottagare.
(dom är dock otroligt nog mycket äldre än mig)
När andra ungar väntade på nästa fantomen väntade jag på Hojmagasinet eller teknikens värld (som då var en helt annan sorts tidning)
Andra ungar såg barnprogram, jag såg Sigma eller Tekniskt magasin.
Andra ungar spelade boll, jag ville åka och titta på rallycross.
På den vägen är det, fast snäll och (nästan) laglydig har jag alltid varit
fassen du är ju inte så trist som jag trodde. Så jävla dum i huvet ni är.. Jag har fått ärva min farmor..
Det konstiga är att hans föra användere också erväde efter nån, verkar som släkten dör av..2740308Om du nu arvt din farmor, vilket jag betvivlar, sa ar det ju utomrdentligt korkat att branna det pa en radiosandare som du aldrig kommer att fa igen en enda krona pa.
Skulle inte du logga ut for att aldrig komma tillbaka forresten?
Mjoråsåatt...
Jag är ju värsta outlawsnubben![]()
Funderar starkt på att leta fram den batiktryckta t-shirten, den nitförsedda skinnjackan jag hade som punkare, jeansjackan med avklippta ärmar och skaffa en mer "stenhårdjävlabiker-motorcykel"
Har inte Hyosung en chopper?
Jag vill ha en rosaglittrig, med en sån där regnbågsflagga som dom brukar ha i den där stora paraden i stockholm....
Skämt å sido, jag började väl min kariär med radio på ett litet felaktigt sätt, men teknik, all sorts teknik, har alltid intresserat mig.
Att jag skulle bli radioamatör bestämde jag mig för som sexåring då jag besökte en kompis pappa som var det, min kompis fick leka själv medans jag satt med hans pappa och lyssnade på konstiga signaler från hela världen.
Jag har bokhyllan full med gamla Populär Mekanik, där det varje månad fanns byggprojekt på radiogrejer och på slutet tv-mottagare.
(dom är dock otroligt nog mycket äldre än mig)
När andra ungar väntade på nästa fantomen väntade jag på Hojmagasinet eller teknikens värld (som då var en helt annan sorts tidning)
Andra ungar såg barnprogram, jag såg Sigma eller Tekniskt magasin.
Andra ungar spelade boll, jag ville åka och titta på rallycross.
På den vägen är det, fast snäll och (nästan) laglydig har jag alltid varit
Sigma det var tider det, måste kolla ifall det finns i öppet arkiv.
Hittar du något så må du drabbas av flatlöss om du inte delar med dig
![]()
Umeåproducerat och allt har jag för mig.
Köp dig då ett tält och en kundvagn konserver för 5000:- så slipper du din far.2739538Så jävla dum i huvet ni är.. Jag har fått ärva min farmor..
Det finns ju FM-sändare med kort räckvidd på 87,7-108MHz som nu är lagliga att använda (2006-10-01?), iTrip för iPod t.ex . och det finns även modeller med 3.5mm stereoplugg som man kopplar på hörlursutgången. Nackdelen är att räckvidden är bara ca 3m och ljudet brukar kunna vara extremt dåligt på vissa modeller. Det är alltså lite lotto om man får tag på en som är värd pengarna eller inte.säg att jag vill bygga en FM sändare till min server, den ska bara kunna sända kanske 8m inomhus, vad ska man ha för något då? skulle vara skönt att kunna sitta med putty och köra mp3blastereller kanske störa morsan när man sitter i skolan
![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen