Har ni kammat hem några större vinster?

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Själv lirar jag mest bomben, å lite lösa matcher.. å så stryken. Spelar ni nåt? Och har ni isåfall kammat hem några större summor? :tungan

Jag va extremt bakis imorsen å loggade in för å kika om man vunnit någe..satt kaffet i halsen :D kul med lite extra klirr i kassan. huvudvärken försvann.

Och just nu leder inter med 1-0 mot sampdoria ..fick in arsenal-bolton 1-1 och barcelona-celta 3-1. Om inter inte gör mer än 3 mål, och om inte sampdoria gör mer än 1, så blir det nog samma summa igen :tuttar

Bifogat

• vinst.JPG
    vinst.JPG
    112.8 KB · Visningar: 360
Jag vann 300 spänn på krogen i fredags. Första gången jag spelade på sånna maskiner. Kaching!

Mesta jag har vunnit är 1000:- på triss plus att det var X2 i den andra rutan :banana

erkänn nu.. du har vunnit på lotto å chakat subarun å alla grejjerna :tungan å så satte du ut den på annons, å jag va där å allt :D fan, det va ruggigt nära att jag köpte den :( ..hade jag chakat en gt då, så hade jag haft kvar den idag...

erkänn nu.. du har vunnit på lotto å chakat subarun å alla grejjerna :tungan å så satte du ut den på annons, å jag va där å allt :D fan, det va ruggigt nära att jag köpte den :( ..hade jag chakat en gt då, så hade jag haft kvar den idag...

Haha! Därför jag alltid är pank då :näsblod Jag ångrade mig att jag sålde den sen. Var i grymt fint skick iaf.

Fast nu får det bli hoj igen iaf. Tänkte plussa lite på lånet när jag kliver in på en bostadsrätt sen:tummenupp Lutar åt R1 04 eller nyare. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg