Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Meteor är grundmodellen.
Döptes om till Merlin när man ökade effekten.
Minns jag rätt så ger en Meteor "bara" 650-700 kusar, Merlin 1200.
Det mest imponerande tycker jag är att en 24liters motor kan vara så rapp!
Svarar direkt på gas!
Lite fler byggen med stora V12r! Första bilderna är på en Chevrolet Bel Air Sports Coupe från 1955 med en Rolls Royce Merlin 27-liters V12 med dubbla kompressorer och som ska lämna runt 3000 hästar.
Den där hojen lever verkligen upp till sitt namn... Monster Cycle byggd av Jay Ohrberg. Ska vara en 27 liters Merlin V12:a i den också. En jävla massa avgasrör, men det är kanske 2 st/cylinder![]()
Den sista bilen är en Rover, även den med en 27-liters V12:a i. Går som fan... Charlie Broomfield är ägare och byggare.
Häftiga byggen helt klart!!
Finns det några moderna bilar med V12or? Förutom Ferarri och Lamoghini

Häftiga byggen helt klart!!
Finns det några moderna bilar med V12or? Förutom Ferarri och Lamoghini
Skulle vilja få se ett spitfire eller mustang flyga IRL nångång!
OK, ska se om jag hittar bilder på dem.
Men det är också en jag tänker på. Någon LYXIG bil, inte vanlig alls, tror att den har en V12.. iaf 1000 hk (inte amerikanare). Börjar kanske på B?
Men det är också en jag tänker på. Någon LYXIG bil, inte vanlig alls, tror att den har en V12.. iaf 1000 hk (inte amerikanare). Börjar kanske på B?
Lite fler byggen med stora V12r! Första bilderna är på en Chevrolet Bel Air Sports Coupe från 1955 med en Rolls Royce Merlin 27-liters V12 med dubbla kompressorer och som ska lämna runt 3000 hästar.
Den där hojen lever verkligen upp till sitt namn... Monster Cycle byggd av Jay Ohrberg. Ska vara en 27 liters Merlin V12:a i den också. En jävla massa avgasrör, men det är kanske 2 st/cylinder![]()
Den sista bilen är en Rover, även den med en 27-liters V12:a i. Går som fan... Charlie Broomfield är ägare och byggare.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |