Jahaa då har man skaffat yngre älskarinna!

Jag har också precis köpt en 525a!! Dock från 05, men den är ganska fin ändå, med motardkit och akra-slipon! Jag har väl också bara kört typ 300 meter, kanske lite mer, men det verkar ju som en helgrym hoj! Grattar dig och mig själv till ett bra köp :D:D

Jag har också precis köpt en 525a!! Dock från 05, men den är ganska fin ändå, med motardkit och akra-slipon! Jag har väl också bara kört typ 300 meter, kanske lite mer, men det verkar ju som en helgrym hoj! Grattar dig och mig själv till ett bra köp :D:D

Nice!! Får man fråga var du köpte den? Tror jag ringt på alla 525:or i hela Sverige:D

Nice!! Får man fråga var du köpte den? Tror jag ringt på alla 525:or i hela Sverige:D

Jag köpte den i Halland/Halmstad... Hade tydligen vart många som ringt sa han, men jag slängde in handpenning osedd och åkte ner 50 mil och hämtade den dagen efter. Det var snöstorm.

Känns skönt att ha den nu, putsa lite och så. Ska väl byta olja, filter å luftfilter på den, så jag vet att det är schysst. Ska kolla ventilerna snart också!

Jag köpte den i Halland/Halmstad... Hade tydligen vart många som ringt sa han, men jag slängde in handpenning osedd och åkte ner 50 mil och hämtade den dagen efter. Det var snöstorm.

Känns skönt att ha den nu, putsa lite och så. Ska väl byta olja, filter å luftfilter på den, så jag vet att det är schysst. Ska kolla ventilerna snart också!

OK... där ser man .. jag hittade en 05:a i Norrtälje som endast gått 30h som han sålde för 55k.... inkl. acra, men inte motardkit

OK... där ser man .. jag hittade en 05:a i Norrtälje som endast gått 30h som han sålde för 55k.... inkl. acra, men inte motardkit

Den här har gått 35h.... Jag köpte den för 52tusen med Akra och motardkit :) Får väl räkna på nån tusenlapp i soppa ner till halmstad då också, men det vart inte mkt. Så jag känner mig nöjd!

Jag fick svart crossplast till den också, det var mycket fint!

Den här har gått 35h.... Jag köpte den för 52tusen med Akra och motardkit :) Får väl räkna på nån tusenlapp i soppa ner till halmstad då också, men det vart inte mkt. Så jag känner mig nöjd!

Jag fick svart crossplast till den också, det var mycket fint!

fifan....:tummenupp

Såg också den till hojen. 52 med akra och motardkit var ett mkt bra pris!
Nästan 10 lök under marknadsvärde!

Att det var en -05 a gör inget då -07 orna är likadana...Förutom svart ram o svarta fälgar.

Har du samma fenomen som de flesta svenskar har dvs. vågar inte pruta?

Varför inte skicka ett PM om någon är intresserad att höra vilket pris det blev. Finns andra som kanske ska beställa och vill veta lite riktpriser.

Nädå inga svårigheter att pruta, men eftersom jag jobbar med MC och detta var en inbyteshoj så blir priset lite annorlunda än verkligheten.:tungan

Förresten så kanske du kommer stöta på min gamla hoj då köparen kom från Kävlinge:tummenupp

Såg också den till hojen. 52 med akra och motardkit var ett mkt bra pris!
Nästan 10 lök under marknadsvärde!

Att det var en -05 a gör inget då -07 orna är likadana...Förutom svart ram o svarta fälgar.

Kändes som ett jättebra köp, inga problem alls med hojen, ser ut och känns som ny! Fast det är ju helt klart snyggare med svarta gaffelben och svart ram, men man kan inte få allt! :huvet

Ps, var ute och puttrade i snön en stund nu efter jobbet, leende från öra till öra! :D

Finns andra som kanske ska beställa och vill veta lite riktpriser.

Lite priser man kan gå efter.

Jag köpte min 06:a i Novenber, och jag köpte med koplett motardkit.

Priste var 74.900 för Cykeln och ca 19000 för motardkitet.
Totalt så betalade jag 80.000 för allt, vilket jag blev nöjd med.
Köptes på Lelles..(priset justerades med ett presentkort på 9000kr,tror jag det var,hm)

Ett pris som jag fick för en 07:a, var att jag skulle köpa cykeln för ca 83000, och då skulle motardfälgarna ingå. (enbart fälgar, inget annat)
Sen så skulle jag få 20% på resterande, så som, skivor, bromsok, ryckutjämnare, slang och däck, osv..
Detta pris var hos karlströms motor..

Om någon är i Bytartankar, så är detta kanske något att gå efter..
//J

Jag är avundsjuk :tummenupp. Jag klämde och provsatt/stod på 525:an på mässan och har nu officiellt satt upp den på min lista över tänkbara ersättare till min XR650, vore skönt med lite mindre vikt när man grejar runt i skogen och 525:an skäms ju inte för sig på grus heller. Funkar ju bra även på långresor, körde 220 mil i Norge i somras och en av deltagarna körde en 525 som gick finfint. Elstart, bra fjädringskomponenter och billig plast är ju inte fy skam heller.

skojjar du.. finns inget roligare o köra. vist köra sporthoj e oxå kul påp ett vis men det e för dyrt o det e en jävla risk man tar o ligga i 250+

Hahaha. Ja inte för jag har kört sporthoj. Men jag kan tänka mig att det är roligt. fast på ett annat sätt. Det ultimata är väl att ha både och. dock gillar väl inte plånboken det särskilt mycket.

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!