En film från Blåskäggs onsdagskörning

håller med föregående talare..

Längtar till sommaren..
Sugen har nu nått ( får jag hoppas ) högsta punkten..
Körde till och med hojen fram och tillbaka i garaget idag...:tummenupp

En onsdagstur troligen från slutet av augusti. En och annan kommer att känna igen sig. Håll till godo

http://sporthoj.years2.com/onsdag roslagen sep 2006.mpg

Ja, vilken kanon sommar vi hade. Fy för den lede vad jag ska åka i sommar, jag ska sluta gå, bara åka hoj så fort jag måste röra på mig. Bättre att spara kalorierna till hojjen.
Enligt tradition kör vi norrortare på onsdagar hela sommaren, eller? Jag frågar ju Blåtand han är ju trots allt boss (inte boss som någon chef, utan slutbossen i ett bra dataspel).

MVH
The Benkster

Mycket gulligt... man saknar verkligen dom där kurvorna just nu, ingen större lust o pröva på dom med fyra hjul dock :D Helt klart den bästa säsongen jag haft på två hjul (hush, jaja, det var min första) =)

Underbar film :)
En av dom bättre onboard filmerna... Lite sommar hade inte skadat ...

Man tycker ju att det borde va banning om man lägger ut en sån här film. Fan va jag blev sugen på att köra sporthojen nu, Och SOMMAREN. :gråta

/Hatar vintern. :mad:

Härliga flashbacks man fick nu då...:tummenupp Frugan undrade vad fan jag pysslade med när jag satt och flinade och lutade med i kurvorna. Fan vilka fina väga det där är, längtar som en galning efter sommaren nu.

Det är kul att höra att de flesta gillar filmen, meningen är ju att sprida glädje. Ang kamerafäste så är det silvertejp som håller denna kamera. Ett riktigt kamerafäste rekomenderas, det är lättare att tanka då :)

Oh yes! :tummenupp Mässan igår och nu denna härliga film fattas bara att snön försvann samt en varm och fin vår väntar! :)

Riktigt härlig film :tummenupp
Sköna vägar ni verkar ha där borta...
Men varför sitter det tejp över hastighetsmätaren under en del av filmen :va

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...