Vars kan man köpa Jeans jackor?

Wolfen

Racer
Gick med
31 Aug 2006
Hoj
Aprilia AF1 125 Sport -90
Som frågan lyder, vars kan man köpa jeansjackor på internet?

Enda riktiga kraven är väll att det inte ska vara skit kvalla och inte alltför dyrt

//Ralle

Kanske det, men jag börjar med jeans jacka :rolleyes:

Jeansjackan funkar inte utan pudelfrilla, och snart står du där med axelvaddar, polotröja ett smalt pastellfärgat plastskärp och lyssnar på Lilli och Sussi....

Fy fan

Jag hoppas nu inte att jag hjälper dej att hitta en jeansjacka för att du ska slita ärmarna av den, sätta på ett tryck på ryggen & dra den utanpå skinnstället?!

Om inte, kolla i secondhand butiker, brukar krylla av sådana där.

/// Ullis

Vet att farsan sökte en jacka i sommras. Han var ute efter en gammal hederlig jacka, en vanlig blå i grövre jeans. Det enda av de jackor man fann var tunna och färdigt fult slitna. Enda vi fann var i en affär i Finland (vid sommarstugan). Jackor är skitsvårt att få tag i. De otroligt dyra designmärkerna gör ju fula jackor om du skulle vara ute efter sådana, men det tvivlar jag på.

Enda sättet du kommer kunna hitta en sjysst jacka tror jag är i Finland (alternativt i en second hand). De är alltid ett antal år efter, speciellt i de mindre kommunerna! :)

Carlings har, eller hade i somras.
JC har, eller hade i somras.
Dressman kan ha, farsan har en därifrån.

Så svårt är det inte om man letar. Förra året passerade jag många skyltfönster där jeansjackor fanns närvarande.

Jag funderade på samma sak, och sökte alla butiker i hela malmö. Tyvär så hittade jag ingen med rätta "looken".

I min mening så ska den ju vara lagom sliten redan från början, o de som försökt få till det såg bara töntigt ut.

Sökte runt och kollade ett par beggade på blocket, men var inte rätt modell eller så var storleken fel.

Hittade till slut en lagom använd Levis på myrorna för 150 pix

som Ullis skrev.. kolla second hand butikerna.
Myrorna brukar ha mängder åter mängder jeansjackor.
du kan även kolla på tex tradera

Jeansjackor var väl poppulärt återigen för drygt tre-fyra år sedan...

Slutade använda min när jag upptäckte att jag var den enda som använde en jeansjacka på stan :D

Jeansjackor var väl poppulärt återigen för drygt tre-fyra år sedan...

Slutade använda min när jag upptäckte att jag var den enda som använde en jeansjacka på stan :D

Mjo, för det är ju så viktigt att man har på sig vad andra har och vill att man ska ha, inte det man är bekväm i.. :rolleyes:

Jag har en som hänger på vinden som du kan få köpa för ett par hundringar! :-)

Okej okej! Va ska du ha för den å hur gammal osv är den då?

shit ingen aning... den e nog säkert 5 år gammal,, men den är i fint skick, inte använd sådär jättemycket... impulsköp som blev hängandes i garderoben.... men jag fixar en bild nåndag så får du se....

shit ingen aning... den e nog säkert 5 år gammal,, men den är i fint skick, inte använd sådär jättemycket... impulsköp som blev hängandes i garderoben.... men jag fixar en bild nåndag så får du se....

Okej låter bra! Pm:a då så dom slipper läsa vad vi skriver.

Kallas mode! Bekvämt med "mysbyxor" vilka typer skulle använda dessa i offentliga miljöer!? skulle vara hmm fint vid styrelsemöte :D

:huvet

Så länge man tycker det är snyggt är det inte fult i andras ögon. Om man inte är bonde eller helt tappad. Vem fan bryr sig om man har det senaste på sig? Den som bryr sig och inte är chey borde tänka över sina värderingar..

Och med "bekväm" menar jag inte ligga i sängen, jag menar trivs bra att visa sig i. Vad jag menar är att du inte borde brytt dig om att andra inte hade jeansjacka på sig, så länge du själv tyckte den var snygg. Förutsatt att det inte var anledningen till att du hade den på dig från första början.

Last edited:
*/ ?>
Back