Lou siffer
officiellt lammkött
har fått mitt moderkort bytt och orginal nykeln funkar inte, orkar inte tjafsa med pccity mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Va nyckeln inristad i moderkort? Vad är det du vill ha? Piratnyckel? Köpa orginal?2728996har fått mitt moderkort bytt och orginal nykeln funkar inte, orkar inte tjafsa med pccity mer.
nej men den som står på chassit fungerar inte2729032Va nyckeln inristad i moderkort? Vad är det du vill ha? Piratnyckel? Köpa orginal?
pirate för jag tänker fan inte betala för att använda samma dator igen..kundnummer? vart står det? lär nog skita sig då det va för instalerat och jag bara har en recovery skiva..2729044Ring microsoft och förklara läget. Om du har ett kundnr eller annat bevis på att du har en laglig XP, så ger dom dig nog en ny...
Funka ändå, tack för hjälpen.2729044Ring microsoft och förklara läget. Om du har ett kundnr eller annat bevis på att du har en laglig XP, så ger dom dig nog en ny...
Skicka datorn omvägen inom mig så installerar jag Ubuntu åt dig...
EDIT: En länk också... http://www.ubuntu.com
Själv har jag en lastgammal dell bärbar från -97, och jag kör ubuntu helt klockrent. Jag har haft igång datorn i ett år utan att stänga av eller göra omstarter. Rekomenderas varmt..Jorå, jag har tittat på ett par olika linuxsdistar, det faller alltid på någon udda jävla hårdvara som det inte finns stöd för.
I den bärbara jag har nu funkade allt utom touchpaden (den funkade men dåligt) och det trådlösa nätverket med en gammal Adios jag hade liggandes.
Jag har inte provat med någon modernare linuxdist men IAF touchpaden borde ju vara så pass vanlig att den har stöd, det trådlösa kortet kan jag ju byta ut om så är fallet.
Jag behöver ha en fungerande IR så att jag kan skicka/ta emot filer från mobilen, helst ser jag ju att det finns stöd för att använda mobilen som modem, men det är långt ner på listan.
Jag har aldrig skyggat för att lära mig nya saker, men jag är ingen nerd heller som gillar att sitta med terminalfönster och mounta / umounta CD spelaren varje gång jag vill spela en cd.
Jag har (på en annan dator) kört QNX väldigt länge, och gudarna ska veta att det inte var användarvänligt i början.
Jag är van att arbeta i alternativa program, på QNX burken körde jag bland annat GIMP, Open Office och Opera, samt någon obskyr ICQ klient.
På min SPARC kör jag Solaris standardinstallation.
Tror du fortfarande afrika-linux funkar för mig?

har fått mitt moderkort bytt och orginal nykeln funkar inte, orkar inte tjafsa med pccity mer.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |