Sviestad 2007.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Nu finns följande bild gjord med GPS att beskåda på www.lms.se
Tycker det ser oerhört intressantoch spännande ut. För mer info så kika på www.lms.se och Roadracingsektionen där det finns mötesprotokoll samt kommer att komma uppdateringar under byggets gång.

LMS-RR.new.sving.jpg

Jag har inte hängt med i Sviestadsdiskussionen, men ska Sviestadsböjen försvinna? :mad:

2727131 Jag har inte hängt med i Sviestadsdiskussionen, men ska Sviestadsböjen försvinna? :mad:
Sviestadböjen är väl den innn målraken. Tror knappast den försvinner... väl knappast 1 april än?

Fast ska säga att jag inte ställer mig helt negativ till vad som lagts ut. Väl värt o testa iaf. Spy galla kan man göra först efteråt isåfall.

Jag har inte hängt med i Sviestadsdiskussionen, men ska Sviestadsböjen försvinna? :mad:

Den ska användas som depå istället nu när man kommer köra inne i depån. :1pajas

Vi pratar nog inte om samma kurva...

Jo, han menar nog samma kurva som du. Är ett förslag från LMS om att alla som har 2 eller fler hojar ska få köra en 50% längre bana än övriga. Därför denna ombyggnad nu..

2727131 Jag har inte hängt med i Sviestadsdiskussionen, men ska Sviestadsböjen försvinna? :mad:
Nähh det är ju bara det att Håkan körde in i depån via rondellen efter att ha kört den nya sträckningen, som Strandelin säger så kommer man ut på banan igen innan Bergskurvan och tar sedan Sviestadsböjen ut på start och mål med efterföljande jubel och ovationer från publiken, en wheelie över mållinjen passar nog bra somshow för publiken.

Ska börja träna på det så fort snön försvinner. Vinterträningen har bestått i att skriva autografer :tungan

FEGIS!!! Varför vänta på att snön försvinner?? Fatta hur mycket träning du hinner med innan de andra kommer ut om du börjar redan nu... ;)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...