MX stövlar

Berra Bula

outlaw since 1991
Gick med
19 Aug 2006
Hoj
Honda crf450x -06 Yamaha YZF 250 -05 till salu
Ska troligtvis tjacka nya stövlar snart, men har dålig koll på vilka toffler som gäller nuförtiden, någon som har bra tips och någon bra hemsida där man kan spana lite?

lite bra eller anus vore kul även om alla fötter är olika.:tummenupp

Jag kör med Alpinestar jag har 2 olika par.
ett par Tech 6 silver/röda
ett par Tech 8 vita

jag är kanon nöjd med båda dom modellerna.

Fox forma pro har jag, dom är riktigt sköna, skyddar bra och kostar ungefär 2600:-

Jag kör med Fox Tracker. Har funkat bra hittils, ett tips när du köpt ny cross stövlar (oavsett märke) är att bada med dom i varmt vatten, och sedan spring runt i dom.

Så blir dom lite smidigare!

Jag har ingen lust o beställa från bto tyvär, men vart fick du tag på froma pro för 2,600:-

Jag har beställt därifrån gick smidigt som tusan hade grejorna på 5 dagar.(låg hos tullen 2 dagar) Dock så valde jag nån expressfrakt som kostade runt en femhundring. onödigt dyrt!
Och det roliga var att jag bestöllde ett komplett dekalkitt(hotwheels) inkl sadel överdrag,Jag trodde inte ens att det fanns i sverige så jag köpte det på direkten 129 usd +frakt kommer inte ihåg exakt men det blev 1600 sek med tull,moms.Kittet fanns i sverige för 1895:-:huvet :huvet

haha, ja men någon hundring var det väll kanske värt det?
kanske blir o beställa därifrån, får tänkta lite på det.

En sak som är viktig för mig är att spännena håller. Kör med ett par Axo stövlar nu o tre spännen har gått av. Och dem går inte o få tag på längre även om stövlarna bara är två åtr gammla:huvet

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis