Lelles 10% rabatt ?

gunnar_gt750

GSX-R musei-intendent
Gick med
7 May 2005
Hoj
Suzuki GSX-R750 88/90/91
Jag surfade in på Lelles hemsida nu och möttes av den glada sidan som förkunnar "10 % rabatt vid weborder".
http://www.lellesmc.se/lelles/annonser/stjarna.jpg

När jag sedan glad i hågen beställer framkommer det inte något i order-sammandraget att någon rabatt förekommer.

Har de helt enkelt kommit undan med ett trick att priserna som anges on-line skall utgöra det rabatterade priset ? Men om jag kollar i deras 2007 PDF-katalog är det samma priser där ?

Jag surfade in på Lelles hemsida nu och möttes av den glada sidan som förkunnar "10 % rabatt vid weborder".
http://www.lellesmc.se/lelles/annonser/stjarna.jpg

När jag sedan glad i hågen beställer framkommer det inte något i order-sammandraget att någon rabatt förekommer.

Har de helt enkelt kommit undan med ett trick att priserna som anges on-line skall utgöra det rabatterade priset ? Men om jag kollar i deras 2007 PDF-katalog är det samma priser där ?

Va tjorvigt!

Åk till RoLLERs Däck ist. Där är allt dyrast hela tiden! Rakt och enkelt!

Passa också på att beställa under 10 % rabatten. Det står inte på orderlistan, utan det blir avdrag senare när man får packetet. Alltså sen när du ska hämta ut packetet på postförskott betalar du 10% mindre.

Ja de mailade mig från Lelles nu. Så är det. Syns inte i ordersammandraget men dras av ändå.

Last edited:
Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back