Balklänning!!

Vilken klänning ska jag ha!

• Antal röstningar
    0
Riktigt snygga grejer, fast jag kan tyvärr inte hjälpa dig att välja.

Ska du köpa den över nätet, eller hur ska du göra? Fanns en hel del snyggt på den sidan. Jag ska tärna eller vad det nu heter på kompis bröllop i sommar. Letar efter lämplig klänning att ha då. Guldfärgad ska den vara också, för det har hon som gifter sig bestämt. :gnissla Finns det möjligtvis en återförsäljare där du bor?

Vote: 1 orange är skitsnyggt!

Du vet att orange är nya innefärgen va? :tummenupp

Ettan var snyggast, tätt följd av tvåan.
Det tvåan föll på var ryggen, för skarpt avslutad. Ser ut som ett nattlinne. :va

Gör som jag gjorde när vi hade bal.
Sy din egen klänning. Då kan man helt själv välja både tygsort, färg och modell.... :tummenupp

Du är fan inte sann :lol
Sy sin egen klänning :rofl
Klipper du dig själv också?
Förresten, någon som vågar sig på att sy upp en egen kostym, skjorta och slips? Man kanske kan göra ett par skor av näver och gamla bälten också? :tummenupp

Du är fan inte sann :lol
Sy sin egen klänning :rofl
Klipper du dig själv också?
Förresten, någon som vågar sig på att sy upp en egen kostym, skjorta och slips? Man kanske kan göra ett par skor av näver och gamla bälten också? :tummenupp

Hahahha, tämligen meningslöst inlägg men ack så roligt!

Är väll dock vanligare att brudarna syr sina klänningar än herrana syr egna slipsar, hehe

Den här var mmmmmmmm också. http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=rr60 Kanske inte lika bal, vad vet jag.

Jamen va kostar dom nurå???? :hoppa

kostar runt 1800-2500 kr

Riktigt snygga grejer, fast jag kan tyvärr inte hjälpa dig att välja.

Ska du köpa den över nätet, eller hur ska du göra? Fanns en hel del snyggt på den sidan. Jag ska tärna eller vad det nu heter på kompis bröllop i sommar. Letar efter lämplig klänning att ha då. Guldfärgad ska den vara också, för det har hon som gifter sig bestämt. :gnissla Finns det möjligtvis en återförsäljare där du bor?
japp det gör det, Norrköping, nygatan nånting:P kan ta reda på mer :)

Hmm med risk för att det ska låta som en kontakt annons, men någon ville veta. Har ganska långt blont hår och bruna ögon:näsblod , hmm kropp:rodnar 168cm lång, ganska vältränad, väger 62kilo. ehm ja..

edit: jag har ganska smal midja och ganska breda höfter haha, inte alls "spik rak" i kroppen

Last edited:
kostar runt 1800-2500 kr

japp det gör det, Norrköping, nygatan nånting:P kan ta reda på mer :)

Hmm med risk för att det ska låta som en kontakt annons, men någon ville veta. Har ganska långt blont hår och bruna ögon:näsblod , hmm kropp:rodnar 168cm lång, ganska vältränad, väger 62kilo. ehm ja..

edit: jag har ganska smal midja och ganska breda höfter haha, inte alls "spik rak" i kroppen

Öhhm, det låter bra :rodnar Säg till om du kommer till skåne :rodnar:cool:

Jag hade kunnat tänka mig nummer fem till min pingla, men det beror ju helt på vad du passar i. Är det förresten inte killens uppgift att fixa klänning, eller snarare följa med och ha en åsikt som ignoreras och sedan betala kalaset?

Den där balen ställer bara till problem och ändå är det flera månader kvar.

ettan va klart porrigast :tummenupp

Jag hade kunnat tänka mig nummer fem till min pingla, men det beror ju helt på vad du passar i. Är det förresten inte killens uppgift att fixa klänning, eller snarare följa med och ha en åsikt som ignoreras och sedan betala kalaset?

Den där balen ställer bara till problem och ändå är det flera månader kvar.

Killen kan gärna få betala för mig:D men nu är det så att jag inte ska gå med min pojkvän eftersom han inte går på gymnasiet.:tungan

Ettan eller den mangofärgade..kan det varit fyran?
Mer säker på ettan dock..ha det bäst..ta med engångskamera så gör det inget om man super bort den (nörsi som varit på en och annan bal ;))

Killen kan gärna få betala för mig:D men nu är det så att jag inte ska gå med min pojkvän eftersom han inte går på gymnasiet.:tungan

Man får väl ha vilken partner man vill på balen? Fast bal är inte lika seriöst i Norrköping som i Linköping va? :va

Personligen skulle jag satsa på klänning tre eller fyra dom känndes mest som balklänningar. Glöm inte att boka frisör i tid bara, det brukar vara svårast att fixa då alla ska dit samtidigt!

2721458 Nu är det så att vi ska ha bal dock inte förens i juni men iaf:D Måste köpa klänning nu snart eftersom det är runt 800 tjejer här i stan som ska gå och ingen får ha likadan klänning, iaf inte i samma färg:gnissla så måste vara ute i god tid.. Nu är frågan vilken jag ska ha :va
har fastnat för 5st olika

1 http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=rr49
2 http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=rr75
3 http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=d526
4 http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=rr65
5 http://www.bellaformal.com/cgi-bin/descriptionA.asp?dress=d405

Vilken är snyggast:gnissla
1an fastnade jag nog för bäst tror jag, så där lägger jag min röst.

Jag ska också på bal i juni :)
Men vafan ska man ha på sig som kille?

Sorry för lite trådkapning

Män bär frack och inget annat, kostym motsvarar inte tillräckligt hög stilnivå och smoking är för amerikaniserat.......

Jag ska också på bal i juni :)
Men vafan ska man ha på sig som kille?

Det beror ju på vad det står i inbjudan att du ska ha på dig. Om tjejerna har balklänning brukar det vara smoking eller frack som gäller för killar. Är inbjudan på svenska är det enkelt, då är det bara att läsa. Är det på engelska är det lite knepigare.

Tails - Frack
Dinner jacket - Smoking (men jag tror frack går bra också)
Black tie - Mörk kostym

Vad gäller frack så ska väl gördeln vara i samma färg som ditt sällskaps färg på kläningen.

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar