En syn för gudarna

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
I morse presterade jag nog en kroppställning jag kunde vunnit mycket priser för, mest beroende på att jag är nyopererad för ett knä:
Vaknade med det traditionella morgonståndet mao pissnödig som en gnu (värktabletterna har nån skum effekt här) o alla ni killar som läser detta vet då att lyckas träffa muggen är fan i mig inte det lättaste, när apparaten inte är vikbar liksom. Till detta ska ni då lägga ett par kryckor o ett superstelt ben. Så hur lätt tror ni den morgonpissningen var. Till saken hör att jag på min toa dörr har en helkroppsspegel så jag lyckades se mig själv (tyvärr) försöka klara detta konststycke o la av ett asgarv för mig själv.
Innan nån hinner kan jag tala om att NEJ sitta var inte ett alternativ.:D

:rofl
Jag ser det hela för min inre syn.

Du stänkte ner hela badrummet?

Stå på händerna och pissa! :tummenupp

Vafan, bara öppna dusch-dörrarna och pissa in där :D Eller så väntar man tills den har lagt sig eller hjälper den på traven....

Hahaha.. I veckan hade jag den värsta morgonbången i mitt liv. Bånge i klass med järnrör. I kombination med extrem pissnödighet. Funderade på om jag skulle ge mig och gå in i duschen och pissa på väggarna.
Lyckades till slut få ner den genom att tänka på min gamla flickvän :rofl

Hahaha, fy fan. Kan tänka sig den synen. Jag kom också att tänka på Me myself and Irene "Why am i pissing like i've been having sex all night!?"

Varför tänker jag på Me Myself And Irene?

OK jag erkänner mina tankar drogs skapligt snabbt åt det hållet med :D :D

ZEE visserligen är jeg enormt smärt o smidig (not) men att stå på händerna o pissa skulle antagligen bara lett till en drunkningsolycka :D Är det inte dags för lite race igen snart??

ZEE visserligen är jeg enormt smärt o smidig (not) men att stå på händerna o pissa skulle antagligen bara lett till en drunkningsolycka :D Är det inte dags för lite race igen snart??

Jodå, nu har man ett seed på 10, så visst kan vi rokca! :yoparty

Jodå, nu har man ett seed på 10, så visst kan vi rokca! :yoparty

Men för i helvete har du inget liv, 10!! jag är väl kvar på en sisådär 80 nånting tror jag, jaja jag kommer ju att dominera ändå:D :D
Då kanske vi kan köra lite mot kvällen, kul om fler ville vara med, lägger du upp ett game sen, vilken tid passar dig?

2720860 Hahaha.. I veckan hade jag den värsta morgonbången i mitt liv. Bånge i klass med järnrör. I kombination med extrem pissnödighet. Funderade på om jag skulle ge mig och gå in i duschen och pissa på väggarna.
Lyckades till slut få ner den genom att tänka på min gamla flickvän :rofl
HAHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!

du har garanterat räddat min dag..hahahaha

:rodl:rofl:hihi:rofl

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu