När kommer ni att börja köra igen??

stbi00

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Hoj
2000 Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Hej

Abstinensen börjar bli förjävlig nu när man har fixat upp till den med ny lack och lite annat godis. :tuttar
Man är lite skraj för alla stenskott och grus på vägarna. När tror ni att dom kommer att sopa gatorna? :va

//Stefan

Hej

Abstinensen börjar bli förjävlig nu när man har fixat upp till den med ny lack och lite annat godis. :tuttar
Man är lite skraj för alla stenskott och grus på vägarna. När tror ni att dom kommer att sopa gatorna? :va

//Stefan

Jag tog en tur på 45 mil i fredags...var lite kallt men det gick fint.
Igår när jag kom hem vid 16.30 så var vägarna torra och fina, tänkte jag skulle ta en tur igår också men det blev inget av det.

11-12 april tror jag blir första bandagen om det rä fint vid påsk helgen så drar man väl en runda :)

När ja får mitt kort tillbaka:gnissla Nån gång i mitten på april, beror på hur sega landstinget är...

Brukar väl bli i mars, april någon gång...beror väl på hur sen vintern blir.

Sen så ska ju vi som bor i hufudstaden få spolade gator istället för sopade! :tummenupp Allt enl. den utarbetade Axèn Olin, kanske en av dom få saker hon gjort rätt...:tungan Så jag ser fram emot nyspolade gator överallt när snön har smält bort. :) Ja för det kommer snö, jag lovar! :gnissla

Det verkar ju inte bli någon vinter överhuvudtaget. Därför ska jag blrja köra igen så fort jag har fixat mitt oljeläckage, bytt bromsar, fixat hastighetsmätaren och byggt om röven :tummenupp

Premiär!

//Stefan[/QUOTE]

Förra året var premiärturen den 19 mars. Hoppas på tidigare i år :gnissla .

nu i helgen om det är fint.

Körde lite förra helgen, svårt att hinna med vardagar nu när det blir mörkt så snabbt..

Så fort som möjligt ska jag ta mej en tur :)
Bara slipa klart in på lack och sen fixa klart resten på hojjen sen är det bara tuta o köra :tummenupp

Tja, den 26:e februari blev det 2006.
hoj06.jpg

Frös fingrarna av mig på vägen hem dock...

Körde en sväng i förrgår. Inte så kallt faktiskt. Lite om fingrarna bara.
Köpte ju ny hoj förra veckan, så abstinensen blev för stor. :rolleyes:
Nu ska ett Yoshisystem i titan på bara, sen blir det ännu mer åka av.. (inte åka av. som i åka av vägen alltså) :tungan

Vi var ett litet gäng som körde 30:e dec. Sen har det blivit 2 repor till efter det. Senast för ungefär en vecka sedan.

EDIT: fotograf är Owe Andersson

Bifogat

• tomt03.jpg
    tomt03.jpg
    113.9 KB · Visningar: 350
Last edited:
Hej

//Stefan

Så fort det blir farbart igen skall man på´t:tummenupp
Finns en stor fördel med snö och isfritt, de är inte ute och sandar så in i H-E! Så när väl våren kommer så kommer det inte vara lika mycket drivor grus, förhoppningsvis..

Blir väl vid första licenstillfället.

Just nu är jag inte det minsta sugen. Inte sugen på att skruva, inte sugen på att köra, inte sugen på att köpa en jefla massa grejer. :gnissla

April nångång blir det nog... längatr till solen tittar fram och alla fåglarna börja kvittra.. Jag har sett solen EN gång här i götet, och det var i helgen.. Det har faen regnat och naturkatastrof på naturkatastrof här sen i oktober....:mad:

Inte blir det bättre dennna veckan heller.....

:huvet

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back