ÅÅh, vilken fuling är det som. . .

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Är ute och kör på Tyco hedens väg med fullt ös med sin rad4'a motor!
Hörde motorn men han ej se vilken hoj det var!

Nu när personen körde förbi så kände man verkligen vad man saknar sommaren!
 

Bifogat

  • DSCN1133.jpg
    DSCN1133.jpg
    83.1 KB · Visningar: 49
  • DSCN1221_roterad.jpg
    DSCN1221_roterad.jpg
    96.8 KB · Visningar: 51
  • P1002100.jpg
    P1002100.jpg
    129.8 KB · Visningar: 57
När jag körde genom Köpenhamn idag så mötte jag 3st körskoleelever på motorcyklar. :gnissla Danskdjävlar!
 
Hörrdu JoS!! Du ska svara på din jobbmail istället för att sitta och surfa på sporthoj tycker jag, jag vill ju ha möte med dig på jobbet!!

(skönt att få höra lite mc-ljud såhär off-season)
 
Hörrdu JoS!! Du ska svara på din jobbmail istället för att sitta och surfa på sporthoj tycker jag, jag vill ju ha möte med dig på jobbet!!

(skönt att få höra lite mc-ljud såhär off-season)

Ja men vafan, ser du inte i inlägget ovanför att jag varit i Danmark? Jag har ingen möjlighet att svara när jag reser. Surgubbe.

Jag vill gazza nu! :gnissla
 
Inte var det jag. Men jag drog en repa med KTM:en idag. Fan så jävla kul det är. Jag -> :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top