Någon som varit i Bulgarien?

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Jag och sambon har precis bokat en vecka till sunny beach, Bulgarien 2-9 juni. Tar gärna emot tips om vad som är trevligt att besöka eller göra där. Förutom sola, bada och dricka:öl . Tips på bra discon, restauranger, utflykter mm.

Jag och sambon har precis bokat en vecka till sunny beach, Bulgarien 2-9 juni. Tar gärna emot tips om vad som är trevligt att besöka eller göra där. Förutom sola, bada och dricka:öl . Tips på bra discon, restauranger, utflykter mm.
Kvaliteten på maten skiljer ganska mycket från restaurang till restaurang, på vissa ställen är det väldigt gott och på andra ställen är det sämre... Det stället som jag kommer på som hade väldigt god mat är Viking bar, ligger alldeles mitt i smeten efter strandpromenaden. Dock lite dyrt där, men gott kött. Sen ska det finnas nått rockställe där vart det är liveband, men jag hittade aldrig dit...

Vattenskoter, parasailing, bungyjump, finns massa sånt också som kan vara skoj. Nessebar kan vara kul att besöka, är en gammal stad som ligger inom gångavstånd från Sunny Beach, dock ganska så exploaterat.

Gå till ett ställe som heter Lazur, det är ett disco som enbart är öppet för skandinaver, jag tror det var måndagar. Ett pris för att gå in och sen är det bara att dricka spriten, ölen gratis i 3 timmar... Den kvällen vi var där var det hur kul som helst.... Du bör besöka krogen Las Palmas med, de spelade runke ball med Eddie Meduza:D Även bra mat där... Sen fanns det en svensk hamburgerkedja med riktigt goda hamburgare med, minns inte namnet nu men den är helt klart värd ett besök....

Det fanns några killar nere på stranden som tog med sig tio pers en heldag ut och fiska i båt, samma där sprit och öl var med i priset, minns inte riktigt vad det kostade men det var inte mycket...

Ang sightseeing så tycker jag att det är helt fel ställe.... Ganska risiga kåkar och stora hål i vägar här och där... Det är ett ställe att festa på inget annat, fest 7 dagar i veckan... Mycket skandinaver... Många jobbiga "inkastare" utanför restauranger men var hittar man inte dom....

Sunny Beach är inget bra ställe om man vill ha lugn och ro på semestern...:)

Vill inte ha lugn och ro så det är bra!!!

Ska dit med klassen 7:e augusti en vecka.
20 pers som ska festa, nästan alla iaf ;)
Så ös på med tips.

Gå på "dyra" restauranger, då dom är billiga som fan ändå.
Då funkar maten helt klart..

uteliv behöver man ju inte leta efter direkt, men det finns ett ställe med bara svenskar och norrbaggar. brukar vara grymmt drag med dans på borden där.
minns dock inte vad det hette :va

Har varit i sunny bitch 2 ggr och tycker det är bra, om man är ute efter att supa 24/7 och :tuttar

la palma,orange,lazur med simbassänger på clubben,mexican bar,cosmopolitan über billig coktailbar med fint utbud,club mania är bra tekno/house club, go go girls och red rose fina fruntimmer, åker du till burgas e det halv priset

Bulgarien är inget resemål om man gillar god mat. i stort sett allt saknar smak
sattsa på deras mustiga grytor!!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back