Vintersemester

Valentinic

Maxar
Gick med
13 Mar 2003
Hoj
R1000 K5
Funderar lite på om en resa mot kylan kan vara ett sätt att fördriva tiden tills våren kommer. Eller kyla och kyla, det är lite det som jag går och funderar på. Hur är det i de med snö i de Svenska fjällen nu ? Tanken var väl att vi skulle dra till hemsedal i Norge och är då lite oroliga för att alla drar ditåt i brist på snö på hemmaplan. Vill ju inte behöva stå i kö till liften halva tiden. Har aldrig varit där heller, så jag vet inte hur mycket folk det är där i vanliga fall när vintern ligger tät överallt.

Så, någon som varit runt hemsedal de senaste och har en lägesrapport på snö och folk? Eller kanske något annat förslag?

Jag och ett gäng vänner var där förra sportlovet, alltså v.8, då det ( som jag gissar/antar? ) är mest folk där, o det var ändå inte så farligt mycket!

Stället är ju stort och det finns massor av små liftar runt berget med små köer. Största köbildningen är absolut längst ner men det var inte så farligt, tog kanske 5-10 min max.

Fan va kul vi hade.. bodde i små lägenheter, och i korridoren var det bara ungdomar ( nu vet jag ju inte hur gammal du är... ) så det blev ett jävla krök varje kväll!

Vi betalade 2700 för boende, bussresa dit/hem och liftkort 5 dagar :tummenupp
Företaget heter JT Alpin .. om jag minns rätt..

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back