Människoplågeri

såg nå avsnitt där dom hade en sån där mask som kom ut ur huvve,, hade rakat tjejen o lagt på någe medel..

Någon som vill se en bild på pizzan som täcker halva golvet och skivbordet?

Ingen som har film på när dom drar ut en sån där meterlång parasitmask som sätter sig under huden?

Eller de som finns i Amazonas, som kryper in i urinröret när man badar?
Fast den vill jag inte se när dom drar ut...

Det där med urinröret är en urban legend och det är inte en mask utan en liten fisk har jag för mig.

Det där med urinröret är en urban legend och det är inte en mask utan en liten fisk har jag för mig.

Näe, det är inte en myt, den finns på riktigt, och det är därför gubbarna som fiskar har penisfodral av bambu när dom lägger nätet.
Någonstans har jag en Illustrerad Vetenskap där dom beskriver i detalj.

EDIT http://www.youtube.com/watch?v=eSLKZzuLC00

Last edited:
Ah Carandiru hette den ja, det verkar som om det stämmer men det är tydligen extremt ovanligt att detta händer det finns knappt några dokumenterade fall

Ah Carandiru hette den ja, det verkar som om det stämmer men det är tydligen extremt ovanligt att detta händer det finns knappt några dokumenterade fall

Det kan bero på att infödingarna (som inte alls tyckte den var ovanlig, och till och med hade döpt den till willy-fish) inte springer ner till vårdcentralen varje gång det händer (dessutom skyddar dom sig ju med bamburör, så det kan ju inte hända så ofta)

det har nog badat en eller två som inte var infödingar där genom åren också och om du läser på lite olika sidor så ser du att det tydligen är ett väldigt ovanligt fenomen forskarna var inte ens säkra på att det stämde förrän ganska nyligen.

det har nog badat en eller två som inte var infödingar där genom åren också och om du läser på lite olika sidor så ser du att det tydligen är ett väldigt ovanligt fenomen forskarna var inte ens säkra på att det stämde förrän ganska nyligen.

Det kan bero på att forskarna sitter på sina fläskiga stjärtar och söker på internet efter "rön", men skit samma...

Jag googlade lite mer efter "botfly" och hittade bilder på när dom drog ut en larv ur ÖGONHÅLAN på en människa, ni som tyckte att filmen var äcklig bör inte söka vidare...
En annan snubbe fick plocka ut två larver ur PUNGEN (inga bilder tack och lov)

Fy fan, jag som tyckte att fästingar var äckliga...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg