Samåkning i Lund

då var det kvart över läggdax....jeflar vilken fin kväll det blevh...:yoparty

låna nitare av addemoto...skitbra e det :tummenupp
 
ja 1000 på addemoto får man lägga för att låna..... sen får man såklart tillbaka dom när man lämnar tillbaka skiten..

men du bor i trelleborg lite bättre ta närmare ställe



fy fan jag mår riktigt bra idag....... :)
 
blä... va tråkigt allt e!! :(

o bort me alla jul-avatarer!!!!! :mad: julen tog för fan slut på riktigt igår!!!!
 
You sick fuck !

Rock on :yoparty


Håller på att byta drivpaket... vad ska jag tänka på.. ? behöver ett verktyg så jag kan nita ihopa kedjan... någon som vill låna ut till mej
__________________

Använd en kulhammare o knacka med, använd nåt hårt/tungt att hålla emot med på andra sidan. så har jag alltid nitat ihop mina kedjor:tummenupp
 
ok thanx

men har ändå ingen nit ... :va

när du köpte kedjan fick du väl med en extra länk, en länk dom inte är ihopsatt och en bricka att sätta dit så att länken blir komplett.
du ser bara till att kedjan har rätt längd, för dit länken på ena kedjeänden och sedan på andra kedjeänden, sätter dit brickan och sedan knacka med kulhammare.
men fick du inte med den när du köpte kedjan går det ju förstås inte
 
när du köpte kedjan fick du väl med en extra länk, en länk dom inte är ihopsatt och en bricka att sätta dit så att länken blir komplett.
du ser bara till att kedjan har rätt längd, för dit länken på ena kedjeänden och sedan på andra kedjeänden, sätter dit brickan och sedan knacka med kulhammare.
men fick du inte med den när du köpte kedjan går det ju förstås inte

hehe nu fattar jag... :tummenupp visste inte att jag fick med ett lås, =)
 
Vi har diskuterat färdigt om våran tråkiga kedja nu:D

Haha, det var ju bra.. :P Snacka om nåt skoj i stället...

IDag ska jag försöka lära min kära tjejkompis Sofie att köra cross.. :D
Det lär ju gå lite sisådär, men det kommer bli skitkul!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top