C.Persson
Ny medlem
Hejsan!
Ska kolla på några motarder imorgon men vad är det för skillnad på sxc och smc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vad du tänkt åka mestadels, asfalt el grus? Smc:n funkar fint att åka grus med också![]()
prata precis med en kompis ang det här och han påstod att försäkringen blev betydligt högre om det var en smc pga att det var en renodlad motard,är det något ni känner till?
Stämmer bra det, i grundutförande iallaf! Förutom hjulen och bromsar så är sxc:n mjukare i fjädringen av naturliga orsaker. Annars så vette f.n om det är något mer.
SMC
![]()
vad väger en Ktm 660 -04?
Kan detr vara samma som xr650?
Hejsan!
Ska du åka lite av varje så köper du naturligtvis en SXC och kompletterar med en extra uppsättning gaffel och dämpareblir mest på gata men kanske någon runda på mina pärons åkrar,jag som inte todde det var någon större skilnad men då får jag rikta in mig på en smc då.
Haha vart fick du tag på den bilden?
Det dära är min hojj ju![]()
Till salu för den som vill köpa, 50 pickadoler prutat o klart!
Lite smygreklam bjussar jag gärna på. Såg j.ligt fräsch för för övrigt Tog första bästa bild på blocketLite smygreklam bjussar jag gärna på. Såg j.ligt fräsch för för övrigt
![]()
Jag köpte min första motard igår och jag måste säga att det var jävligt kul att köra hem den även om det var kallt som fan,det blev en 625 smc 04
Jag köpte min första motard igår och jag måste säga att det var jävligt kul att köra hem den även om det var kallt som fan,det blev en 625 smc 04
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |