gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
tja, vilka tattostudios skulle ni rekommendera här i Götet? "helst freehand" Vet att det finns nån/några på långgatorna, men lite tips på några andra bra är inte fel, mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har öppnat en ny precis vid mej vid st pauli kyrkan i backen där vet inte hru dom är med lokalerna ser bra ut iaf
annars är peter på Inslingers på andralång gatan bra sen kommer blondie snart och skriver City tatto![]()
men sen kan jag rekommendera en tjej i Torslanda silverstjärna tatto ligger på torslanda torget Emma är duktig och trevlig
Star Tattoo![]()
Finns tydligen någon tjej eller studio (minns inte riktigt) som heter "Heidi Hi" Tjejen som jobbar där är en av sveriges skickligaste, hade inne en tjej i butiken som hade en liten "betty boop" tatuering som va så grymt ren och fin... skit läcker... väldigt välgjort arbete
Tror att det ligger ovanför palace i brunsparken...sök lite så hittar du det nog
hehe ok det fanns ju några o välja på därthanx
Var ligger det Ki?
ska kolla saken, tack för tipsen..
Tror att det ligger ovanför palace i brunsparken...sök lite så hittar du det nog
Star Tattoo![]()
Hon är bra men du får nog ingen tid förren i juli lr nått typ snackade med hennes man för någon månad sen och då va hon bokad fram till april
hennes studio ligger över dubliners vid kopparmärran
Har du Gaddad dej där jag fick inget gott intryck av dom men är ju några årsen
tja, vilka tattostudios skulle ni rekommendera här i Götet? "helst freehand" Vet att det finns nån/några på långgatorna, men lite tips på några andra bra är inte fel, mvh
Ink station (Älvsborgsgatan 37)
http://www.inkstation.nu/
Gjorde min högra underarm där. Dom är mycket nogranna med att hålla allt rent och snyggt (disinfekterar och plastar in allt) Maximillian brukar va uppbokad rätt långt fram.
Håll dig undan city tattoo (talar av egen erfarenhet)
Först o främst tycker jag du ska vara hyffsat klar över vilken typ av motiv du vill ha.
Sen går du runt o kollar lite olika för alla har sin speciallitet.
Skit i priset.......Du ska ju ha den resten av livet!!!!!!!!
Gå inte till någon hemmatatuerare heppatit går INTE över!
Jag går själv gärna till Björn på City tatto men det e mitt val.(har tid 24jan)
Bästa rådet av alla tycker jag är att gör allt 3-4ggr större än du tänkt det är oftast det du ångrar efter ett tag.
Lycka till
vi får hoppas att alla plastar in fixar.
Får man fråga vad du inte va nöjd med på city?
instämmer
Plasta/disinfektera in menade jag även stol, verktyg m.m Något dom definitivt inte gjorde på city tattoo.
Jag fick ett jävligt dåligt intryck av city tattoo då jag dök upp vid bestämd tid och snubben som ska gadda en bestämmer sig för att ta en kaffe paus med bulle på 30 min. Detta va vid öppningsdags och han ringde även 5 innan för att kontrollera att jag va på väg. Jag ville ha en stjärna på framsidan av varje axel vilket vi talat om innan. Då börjar han leta upp papper och börjar klippa o dona, alltså inget han gjorde på frihand.Tycker hygienen va bristfällig samt bemötandet av kund då han hade kunnat förbereda en hel del mer.
Inget ställe jag går till igen...
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna