tattostudios?

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
tja, vilka tattostudios skulle ni rekommendera här i Götet? "helst freehand" Vet att det finns nån/några på långgatorna, men lite tips på några andra bra är inte fel, mvh

Har öppnat en ny precis vid mej vid st pauli kyrkan i backen där vet inte hru dom är med lokalerna ser bra ut iaf

annars är peter på Inslingers på andralång gatan bra sen kommer blondie snart och skriver City tatto :pannkyss

men sen kan jag rekommendera en tjej i Torslanda silverstjärna tatto ligger på torslanda torget Emma är duktig och trevlig

Har öppnat en ny precis vid mej vid st pauli kyrkan i backen där vet inte hru dom är med lokalerna ser bra ut iaf

annars är peter på Inslingers på andralång gatan bra sen kommer blondie snart och skriver City tatto :pannkyss

men sen kan jag rekommendera en tjej i Torslanda silverstjärna tatto ligger på torslanda torget Emma är duktig och trevlig

hehe ok det fanns ju några o välja på där:yoparty thanx

Var ligger det Ki?

Last edited:
Finns tydligen någon tjej eller studio (minns inte riktigt) som heter "Heidi Hi" Tjejen som jobbar där är en av sveriges skickligaste, hade inne en tjej i butiken som hade en liten "betty boop" tatuering som va så grymt ren och fin... skit läcker... väldigt välgjort arbete

Tror att det ligger ovanför palace i brunsparken...:va sök lite så hittar du det nog

Finns tydligen någon tjej eller studio (minns inte riktigt) som heter "Heidi Hi" Tjejen som jobbar där är en av sveriges skickligaste, hade inne en tjej i butiken som hade en liten "betty boop" tatuering som va så grymt ren och fin... skit läcker... väldigt välgjort arbete

Tror att det ligger ovanför palace i brunsparken...:va sök lite så hittar du det nog

ska kolla saken, tack för tipsen..

Ink station (Älvsborgsgatan 37)
http://www.inkstation.nu/

Gjorde min högra underarm där. Dom är mycket nogranna med att hålla allt rent och snyggt (disinfekterar och plastar in allt) Maximillian brukar va uppbokad rätt långt fram.

Håll dig undan city tattoo (talar av egen erfarenhet)

Hon är bra men du får nog ingen tid förren i juli lr nått typ snackade med hennes man för någon månad sen och då va hon bokad fram till april

hennes studio ligger över dubliners vid kopparmärran :)

Har du Gaddad dej där jag fick inget gott intryck av dom men är ju några årsen

Last edited:
Hon är bra men du får nog ingen tid förren i juli lr nått typ snackade med hennes man för någon månad sen och då va hon bokad fram till april

hennes studio ligger över dubliners vid kopparmärran :)

Har du Gaddad dej där jag fick inget gott intryck av dom men är ju några årsen

Nä men en tjejpolare gjorde sin där och den blev jevligt grym... men det var ju ett par år sedan.

tja, vilka tattostudios skulle ni rekommendera här i Götet? "helst freehand" Vet att det finns nån/några på långgatorna, men lite tips på några andra bra är inte fel, mvh

Ok snackar vi fri hand så är garanterat Heidi det säkraste kortet i du kan hitta i Gbg...

Söker du något med Japanese eller ngt mer harcore tribal shit, så kika in Ulrik på Bloodwork verkligen topp klass på sitt arbete... :tummenupp :yoparty

www.heidihaytattoo.com

www.bloodworktattoo.com :tummenupp

Tänker inte blanda mig i vem som är bäst eller ej men har varit på Inkslinger Tatto (www.inkslingertattoo.se/) och gjort mina och är grymt nöjd, alla är duktiga brukar vara runt fem som gaddar, bra lokaler och trevligt bemötande.

Star tatueringsstudio! gjort båda mina där och rekomenderar han starkt!
Ligger i Olskrogen/Gamlestan..Falkgatan 5 tror jag. inte säker.

/Martin

Först o främst tycker jag du ska vara hyffsat klar över vilken typ av motiv du vill ha.

Sen går du runt o kollar lite olika för alla har sin speciallitet.

Skit i priset.......Du ska ju ha den resten av livet!!!!!!!!

Gå inte till någon hemmatatuerare heppatit går INTE över!

Jag går själv gärna till Björn på City tatto men det e mitt val.(har tid 24jan)

Bästa rådet av alla tycker jag är att gör allt 3-4ggr större än du tänkt det är oftast det du ångrar efter ett tag.

Lycka till

Ink station (Älvsborgsgatan 37)
http://www.inkstation.nu/

Gjorde min högra underarm där. Dom är mycket nogranna med att hålla allt rent och snyggt (disinfekterar och plastar in allt) Maximillian brukar va uppbokad rätt långt fram.

Håll dig undan city tattoo (talar av egen erfarenhet)

vi får hoppas att alla plastar in fixar.

Får man fråga vad du inte va nöjd med på city?

Last edited:
Först o främst tycker jag du ska vara hyffsat klar över vilken typ av motiv du vill ha.

Sen går du runt o kollar lite olika för alla har sin speciallitet.

Skit i priset.......Du ska ju ha den resten av livet!!!!!!!!

Gå inte till någon hemmatatuerare heppatit går INTE över!

Jag går själv gärna till Björn på City tatto men det e mitt val.(har tid 24jan)

Bästa rådet av alla tycker jag är att gör allt 3-4ggr större än du tänkt det är oftast det du ångrar efter ett tag.

Lycka till

vi får hoppas att alla plastar in fixar.

Får man fråga vad du inte va nöjd med på city?

Plasta/disinfektera in menade jag även stol, verktyg m.m Något dom definitivt inte gjorde på city tattoo.

Jag fick ett jävligt dåligt intryck av city tattoo då jag dök upp vid bestämd tid och snubben som ska gadda en bestämmer sig för att ta en kaffe paus med bulle på 30 min. Detta va vid öppningsdags och han ringde även 5 innan för att kontrollera att jag va på väg. Jag ville ha en stjärna på framsidan av varje axel vilket vi talat om innan. Då börjar han leta upp papper och börjar klippa o dona, alltså inget han gjorde på frihand.Tycker hygienen va bristfällig samt bemötandet av kund då han hade kunnat förbereda en hel del mer.

Inget ställe jag går till igen...

Plasta/disinfektera in menade jag även stol, verktyg m.m Något dom definitivt inte gjorde på city tattoo.

Jag fick ett jävligt dåligt intryck av city tattoo då jag dök upp vid bestämd tid och snubben som ska gadda en bestämmer sig för att ta en kaffe paus med bulle på 30 min. Detta va vid öppningsdags och han ringde även 5 innan för att kontrollera att jag va på väg. Jag ville ha en stjärna på framsidan av varje axel vilket vi talat om innan. Då börjar han leta upp papper och börjar klippa o dona, alltså inget han gjorde på frihand.Tycker hygienen va bristfällig samt bemötandet av kund då han hade kunnat förbereda en hel del mer.

Inget ställe jag går till igen...

Blev tattueringen bra?

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti