Något för alla ipod-muppar (fantaster)

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
Eller kanske för en som inte alls gillar ipod. Den verkar absolut inte alls dum.

Apple iPhone, egentligen ingen skräll alls då det varit ett halvsant rykte hur länge som helst.
dsc_0182.jpg

dsc_0197.jpg

dsc_0199.jpg

dsc_0184.jpg

dsc_0186.jpg

dsc_0187.jpg

http://www.engadget.com/2007/01/09/the-apple-iphone/

Last edited:
Ser riktigt fräck ut, men det är väldigt mycket skärm att repa,, :gnissla

På tal om att repa och skärmar. Min jobbarkollega hade sin viktelefon i fickan varpå skärmen blev helt kajko med färger etc.

Ringde då butiken där han köpt den och sa att de gått sönder. Varpå assistenten frågar vart han haft telefonen och det naturliga svaret bli då "i fickan såklart".
Det inte lika självklara svaret blir "jamen där kan du ju inte ha den förstår du väl". Så det fick han inte någon ersättning för.

Vart ska man då ha telefonen är det tänkt? Uppstoppad i röven?

hehe, vore tråkigt om den håller samma klass som iPod Nano...

Undra vad batteritiden blir?

"Apple quotes 5 hours of battery life for talk or video, with a full 16 hours in music mode!"

Undrar bara vad standbytiden blir? Låter inte alltför bra ännu men kanske det blir ändring på det fort.

Förövrigt behöver jag en.

Men hur kan Apple bara springa ifrån Sonyericsson och Nokia på första försöket,, det är fan löjligt..

Måsta ha!
Oavsett pris :kär :kär :kär

På tal om att repa och skärmar. Min jobbarkollega hade sin viktelefon i fickan varpå skärmen blev helt kajko med färger etc.

Ringde då butiken där han köpt den och sa att de gått sönder. Varpå assistenten frågar vart han haft telefonen och det naturliga svaret bli då "i fickan såklart".
Det inte lika självklara svaret blir "jamen där kan du ju inte ha den förstår du väl". Så det fick han inte någon ersättning för.

Ja, eller hur. För där lär det ju vara snustorrt....repfritt om inte annat :3freak

3G någon? Anser ni verkligen att en telefon som bara stödjer GSM är det frEkCaste man kan hitta på?! :näsblod
Om jag har tolkat informationen rätt så kommer den att ha 3G när den släpps i Europa. Lite OT har kollat runt på apple.com ett tag nu, börjar bli mer och mer sugen på deras grejer. Apple Tv burken ger ett litet habegär, kunde man bara ta in digitaltv på den + dvdspelare så är det en ultimat HTPC.

Edit: Här går Steve igenom alla nya produkter: http://events.apple.com.edgesuite.net/j47d52oo/event/

Last edited:
Om jag har tolkat informationen rätt så kommer den att ha 3G när den släpps i Europa. Lite OT har kollat runt på apple.com ett tag nu, börjar bli mer och mer sugen på deras grejer. Apple Tv burken ger ett litet habegär, kunde man bara ta in digitaltv på den så är det en ultimat HTPC.

"riskerar att när den landar i europeiska affärer kännas uråldrig: telefondelen arbetar med gamla GSM, inte 3G."http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_14391826.asp

På SVD gnällde de just över att den saknar 3G så jag utgick från att det var så det var..

Jag gillar apple jag med. Nanon är finfin. Är dessutom sugen på en iPod HiFi.
ipod_hifi.jpg

2705432 På tal om att repa och skärmar. Min jobbarkollega hade sin viktelefon i fickan varpå skärmen blev helt kajko med färger etc.

Det är andra gången jag har hört en butik använt det som försvar för att inte behöva reparera en lur.

Är det nåt dom tänker börja köra med eller??

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage