Grattis på födelesedagen (film)

Skott i pannan skulle dom där curling föräldrarna ha! :machinegu

Det är en reklam... men ändå!

Hade detta hänt mig så hade jag tagit bort veckopengen, dratt in tfn och definetivt lämnat tillbaka bilen. Sedan hade flickebarnet fått klara sig själv som alla andra! Jobba för att få pengar och saker...

Hade detta hänt mig så hade jag tagit bort veckopengen, dratt in tfn och definetivt lämnat tillbaka bilen. Sedan hade flickebarnet fått klara sig själv som alla andra! Jobba för att få pengar och saker...

Reklam:va För vad :confused:

Skall du straffa ungen ytterligare en gång? Räcker det inte med den urusla uppfostran som straff?:va :va :va

Även att det är reklam slår jag vad om att detta är verklighet för endel...

Vadårå? klart tjejen ska få bilen i rätt färg! :va

Jag hade också lackat satan om min pappa kom men en r1a som inte var vit/röd.

Jag har sett nåt liknande en liten 13 - åring som gnällde på sin pappa på siba för att hon inte fick mobilen för 5000. Helt sjukt. De får ju ingen uppfattning om pengar.

Det där är fanimej värre än att snatta nästan.
Den blonda (fult ord som beskriver kvinnor som tar betalt för sex) ska fanimej åka ett par mil i en kadavercontainer och sen tvingas att gå i en Gucci-butik med en namnlapp på tuttarna! :mad:

VAD I HELVETE?!

det första hon säger är ju att de e fel färg..!:mad:
inte att de e en fin bil, men att hon vill ha den i annan färg, utan bara klgar och börjar böla..vafan..

gillar dock brodern..
"no dad, it's off!"

är det den riktiga systern eller är det nån som skojar?http://www.youtube.com/watch?v=jbOYhU5qhLM&NR

:näsblod

Last edited:

Detta kommer låta cp:igt men det är inte hennes fel att hon reagerar som hon gör. Det är faktiskt hennes föräldrars fel. Om man lär sitt barn, att om man pekar på en sak så får man den så blir det så här. Rätta mig om jag har fel. Men ens barn blir som man har lärt dom!

En släkting till mig i USA renoverade var sin classic mustang åt ungarna, han totalrenoverade dom, allt utom lack, för det skulle ungarna få välja själva.

Ingen av ungarna ville ha sin musse, dom ville ha nya bilar istället.

Han frågade mig om det skulle vara svårt för mig att ta hem dom till sverige, för han insåg nog att jag uppskattade dom betydligt mer än hans barn gjorde.

Det verkar vara snudd på en bratslig rättighet att få en ny bil därborta.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg