Hållare för transponder?

Gick med
10 Sep 2003
Hoj
CB1000RA
Tjabba!

Var fixar man hållar för transponder? Börjar bli läge och fixa det också
kanske innan SM premiären.....

Och...
Ingen som vet nån som har en kit tändningsbox till R6-00? Och kitkyl?

Nordgren skrev:
Jag har några till salu för 50kr/st är i Anderstorp ikväll om allt går bra, så kom förbi om du behöver en.

Jag kommer inte förräns på fredag kväll.... ingen träning för min del
före kvalet.. :(

Transponderfäste

Nordgren skrev:
Jag har några till salu för 50kr/st är i Anderstorp ikväll om allt går bra, så kom förbi om du behöver en.
Kan du hålla en till mig? Jag kommer dit imorgon bitti. Rookie 600 nr 30 (R6 svart/blå)

Det brukar finnas till salu i besiktningen också, med betoning på brukar, inte alls säkert. Och besiktningen vid banan då ;)

Lyfter tråden!

Brukar fästen fortfarande finnas att köpa på tävlingarna?

Oklart men det finns många alternativa lösningar. Jag har kört ett rejs med transpondern i stöveln, och en halv STCC-säsong med den fasttejpad ovanpå mitt krossade instrument ;)

Oklart men det finns många alternativa lösningar. Jag har kört ett rejs med transpondern i stöveln, och en halv STCC-säsong med den fasttejpad ovanpå mitt krossade instrument ;)
:D

Kom på att det kanske vore lite bättre att ha ett fäste redan nu så man kan göra klart framskärmen och slipper borra hål i den på första tävlingen.
Så jag ändrar frågan till: Vart köper man ett transponder-fäste?

:D

Kom på att det kanske vore lite bättre att ha ett fäste redan nu så man kan göra klart framskärmen och slipper borra hål i den på första tävlingen.
Så jag ändrar frågan till: Vart köper man ett transponder-fäste?

om du skickar ett mail till Nordgren så har han säkert jag undrar nog mer om det blir några fler inköp igenom roadracing.se

Transponder

Mejlade han med denna frågan.... kommer att bli nytt gruppköp i mitten på januari sa han då... så den som lever får se! :tummenupp

// Mathias

Låter bra! :tummenupp

Någon som vet vad priset för den laddningsbara brukar bli vid gruppköpen?

Vet inte vad det blir med AMB har i år höjt priserna med 15 Euro... Dessutom är de som vanligt griniga med rabatten, i slutet på veckan borde jag veta priset. Då kommer det en anmälningslista på roadracing.se

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...