Någon här som har en Bmw E28, E32, E34? (och ev fälgar liggandes..)

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
*gör ett desperat försök*

Ska ner och köpa en skönhet i hultsfred. Only that, jag vill inte ha deras fälgar som sitter på, och dom har inga andra. Så jag tänkte köpa/låna ett par. Finns bara en massa skräp på blocket såhär års...

Så ifall någon här har fälgar i dimension 5/120 som passar Bmw E24, E32, E34 eller E28 - så hojta gärna till.

Antingen så pröjsar jag en 500:- i hyra.. Eller köper dom.

:)

Jag har. 16" bbs från E34ix nu med åretruntdäck på. 225/55/16 tror jag.

Tror du kan få köpa dem.

Om inte annat så kan det ju hända att nån på www.autopower.se har en uppsättning. Risken är väl att de tror såna fälgar är värda alltför mycket pengar..

Fixar du frakt så har jag 4 stycken av den fula talriksmodellen till e32 du kan få mot symbolisk summa, kassa vinterdäck ligger på men dom håller hem utan vidare.

//J

Om inte annat så kan det ju hända att nån på www.autopower.se har en uppsättning. Risken är väl att de tror såna fälgar är värda alltför mycket pengar..
Ja dom är inte kloka på den sidan.... :huvet

Jag har förövrigt problem med den sidan på denna datorn, kommer bara inte din, "sidan hittas ej", funkar för alla andra, utom just min dator :va testat med allt tror jag.. Och så har det varit i 2 år nu. fifan

--

Ang tråden, och de som jag såg hade fälgar, jag får tacka för tipsen. Men det blir tyvärr inget köp som det ser ut nu.

Ingen som har på känn om någon bekant eller så ska sälja sin M535i? Så sällan dom dyker upp på blocket, känns som att dom bilarna ofta stannar "inom socknen", säljer till bekanta eller bekantas bekanta. Omöjligt att få tag i en i hyffsat skick.

Den i hultsfred var en 528, å jag vill ju ha en 535 :huvet

äsch, få hit lite sommar nu så man kan brassa hoj istället!!!

Finns väl en eller 2 M535 på värmdö... :D

Tror det finns en mörkblå (med rost på vänsterframflygel) som körs av en kille i 23 - 27års åldern i Nacka... han tränade/ar iaf på CMC i orminge. :)

Tradera bjöd väl föresten ut en riktigt fin M535 på senaste bilsalongen (Älvsjömässan). Kolla med dem om du kan få regnr och sen är det bara att telefonterra den stackard ägaren. :tummenupp

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing