Innehavare av Yamaha Power Card??

Fan va najs,tack för tipset.Man har ju lixom ett sånt va.:tummenupp

Verkar inte vara några avgifter kopplade till kortet i övrigt?

Således borde man som Yamaha-ägare beställa ett nu och sen fixa två friplåtar direkt? :tummenupp :va

Verkar inte vara några avgifter kopplade till kortet i övrigt?

Således borde man som Yamaha-ägare beställa ett nu och sen fixa två friplåtar direkt? :tummenupp :va

Som tack för mitt tips kan du få sälja din hoj till mej......überbilligt alltså ;)

För att vara allvarlig. Jag har inge visakort eller så, så detta är ju klockrent.

Jag betalar t.ex utomlandsresor med det, eller iaf hälften, & får då gratis avbeställningskydd & reseförsäkring. För varje 10000 kr du drar med kortet får du 100 kr att handla för hos någon Yamahahandlare. Låter inte mycket, men att handla för 10000 går ju fort. När man samlat ihop några presentcheckar är det skoj :).

Sen att de är en en del erbjudande emellanåt e ju inte så tokigt heller :tummenupp

Jag tackar för tipset..:tummenupp Men min xtx behåller jag ett tag till!

Ev. om du vill byta rakt av mot din R1:a då.. eller? :)

Tack för tipset Ullis! Jag har dragit iväg ett mail å beställt friplåtar.
Dom där presentcheckarna du pratar om, måste man handla hos en Yamahahandlare för 10000:- för att få det eller? Jag köpte plattTV förra hösten på avbetalning med PowerCard men har inte sett nån check...:confused:

Tack för tipset Ullis! Jag har dragit iväg ett mail å beställt friplåtar.
Dom där presentcheckarna du pratar om, måste man handla hos en Yamahahandlare för 10000:- för att få det eller? Jag köpte plattTV förra hösten på avbetalning med PowerCard men har inte sett nån check...:confused:

Nä, men du får nog hålla koll på ditt kontoutdrag själv & säga till när du vill ha ut checken. Det var bara den första fick jag per automatik i brevlådan.

Så här står det om det hela iaf.

"PowerCard bonussystem
Yamaha PowerCard ger dig mer för pengarna.
Varje gång du betalar dina inköp med ditt PowerCard får du poäng. 1 krona = 1 poäng. Det gäller samtliga inköp oavsett inköpsställe.

För varje 10.000 poäng du samlar ihop får du en rabattcheck om 100 kr som gäller som betalning hos din Yamaha-återförsäljare. "

men återigen.. kostar det något att ha kortet?

tänkte ju beställa ett enkom för att få friplåtarna..

står nåt om nån aviseringsavgift 25kr/månad, men det måste väl bara vara om man köpt något?

Det är bara om man köper något med avbetalningsplan.

Ps. Tänk er för innan ni förlorar er trovärdighet. (gäller dem utan Yamaha)Ds.

[/QUOTE]Ps. Tänk er för innan ni förlorar er trovärdighet. (gäller dem utan Yamaha)Ds.[/QUOTE]

För att behålla min trovärdighet så kan jag informera om att jag har en Yamaha snöskoter...

Power Card mottaget med tillhörande 100kr värdecheck och inväntar nu friplåtarna!! GRYMT TIPS! :tummenupp

Har ni inte varit där än??? :confused:

Mattias.jpg

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back