Battlefield 2 tråden.

Cool. Har precis börjat lira lite. Fast över nätverk, tänkt börja på nätet när jag har lite bättre saker att sitta på här hemma.

Kan vi på sporthoj inte lägga upp en server? Jag å Mikke har inte köpt våra versioner så det skulle vara kul att lira med några här faktiskt.

Ingen här som lirar quake 1?/QW

vbg_snake skrev:
2646400 Kan vi på sporthoj inte lägga upp en server? Jag å Mikke har inte köpt våra versioner så det skulle vara kul att lira med några här faktiskt.

Ingen här som lirar quake 1?/QW
Schhhhhyyy!!

Jag har visst köpt

:rolleyes:

prulle skrev:
2646403 Någon?

Det brukar stå i serverinfon. Annars kan du söka på serverns namn och bocka "ranked" som filter.

Jag kan tipsa om att spela lite Infantery only. Tidigare är det inget jag har fastnat för men attan så kul vi hade tidigare i veckan.
Att ha en SH.com server är löjligt, det finns jättemånga bra svenska servrar med folk på. Tre eller kanske i bästa fall fem pers på en crackad server är inget som lockar mig iallafall.

Eftersom vi har en server(rankad) som står ledig för det mesta kanske vi kan dra igång lite lir på den?

Jag kan ställa in lite olika maps på den, tycker vi kör i 32player mode.

Vi kanske kan satsa på att spela en speciell dag i veckan typ söndagar?

Namn på server: QPAD Ranked Server
ip: klanpcb.mine.nu

Jag håller på förslaget som rob har 32 player och så kan vi försöka lira på Söndagar. Hade varit kul som fan att lira lite med SH folk.

Någon som vill lira lite ikväll? Finns på TV2 all maps eller Gotland All maps tror jag. Om inte jag är där så kolla med mig på msn:en

Otee skrev:
2650725 Någon som vill lira lite ikväll? Finns på TV2 all maps eller Gotland All maps tror jag. Om inte jag är där så kolla med mig på msn:en
Jag tänker nog spela lite krysslåda hemma hos en kompis först, men sen är jag game. Jag kollar upp vart du håller hus när jag startar upp. Så när du märker att en fyllebult utan sångröst förgyller din grupp är det nog bara jag.
// Dr. Pez

Låter nice det. Detta spelet är inte bra för min Whisky samling.
Skall äta lite vid 8-tiden sedan är jag tillbaka.
Möjligt att jag kör lite på någon server från datorbutiken också.
/Otee78

Såg inte dig igår Victor?
Hur blir det på söndag, jag kan eventuellt inte p.g.a. kalas. Men i vilket fall som helst vilken tid pratar vi om?

Otee skrev:
2653111 Såg inte dig igår Victor?
Hur blir det på söndag, jag kan eventuellt inte p.g.a. kalas. Men i vilket fall som helst vilken tid pratar vi om?

Nä, jag vet. Jag fastnade hemma hos en polare och spelade Gears of War.

Imorgon är det tyvärr seriematch i Upnorth. Om det blir av som planerat så börjar den 20:00. Så kanske frammåt 22:00 så kan vi vara klara. Jag kollar var du är då om du är online.

Nu har jag äntligen fått ordning på datorn. Hade tänkt köra på robs server 20.30 ikväll. Hoppas flera kommer.

Bärgren skrev:
2696889 Nu har jag äntligen fått ordning på datorn. Hade tänkt köra på robs server 20.30 ikväll. Hoppas flera kommer.

IP?

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.

sorry om ni redan har tagit upp det här men jag hinner inte läsa igenom tråden.

Jag behöver hjälp med byte av kontroller.
Jag vill kunna ducka med vänstershift, men då säger datorn bara att jag har dubbla kontroller i helikoptern.
det tråkiga är att jag inte har det.
Jag tog tom bort alla kontroller från helikoptern, men fick ändå samma besked.:mad:
Någon som har varit med om detta problem och lyckats lösa det?

Är i stort behov utav hjälp!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...