Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
*MACKE* skrev:

Kanske ?Chronic skrev:2619952Mc-relaterade diskussioner?
Håller med dig om det där.R1_Swedeace skrev:2619971Man blir så J*vla sur när man hör det där! vill bara åka dit till den där j*vla skolan och spöa upp alla mobbare![]()
Man behandlar inte en människa så här!
Chronic skrev:2619952Mc-relaterade diskussioner?
Bettskena skrev:2619980ehh, vad tycker du själv?
lady skrev:2619956Stackars..det värsta är att det alltid är den utsatta som får flytta och byta skola och inte den som mobbar![]()
blir så sur..idioter!
Abbe skrev:2619976Nog är det väl satan att det inte ska gå uppföra sig som människor när man är 15 år. Man är faktiskt straffmyndig och förväntas vara vuxen när man är 15. Hade det varit min dotter som utsatts för detta så hade jag med alla medel satt stopp för det. Och hade jag, som jag hoppas att dom berörda föräldrarna har fått, information om att mitt barn mobbar på detta viset så hade ungen fått så mycket stryk så han inte kunnat sitta på en månad.
//Abbe

Mitra skrev:2619954Fyfan stackas tjej!!!!!!!
Det värsta är ju lärare och rektors feghet att INTE våga ta tag i det innan det går för långt![]()
![]()
![]()
Hade de gjort något från början så hade hennes liv inte behövt vara ett helvete på jorden![]()
Abbe skrev:2619976... Och hade jag, som jag hoppas att dom berörda föräldrarna har fått, information om att mitt barn mobbar på detta viset så hade ungen fått så mycket stryk så han inte kunnat sitta på en månad.
//Abbe
Fyfan det är ju hemst.....*MACKE* skrev:

HanneZ skrev:2620188Grymt starkt o ställa upp med bild o allt, dom skriver ju t.o.m. vilken skola det är. Gah man blir sugen på och åka dit o stirra ut elever o lärare.
Ibland är det nästan lite synd man inte är gammal, småfet och kör hd. Det hade gett ett helt annat intryckGabor skrev:2620209SH kortege, invadera skolgården, tvinga ut lärarkåren och rektorn till offentlig ursäkt i massmedia...
SH MOT MOBBARE...![]()

Jag vet att det inte är så enkelt men om en elev tillbringar mer vaken tid i skolan än med sina föräldrar så borde man få vissa intryck av lärarna och knyta an. Mina lärare har uppfostrat mig delvis, inte för att jag va någon dålig unge utan för att sånna saker som mamma inte upplevde hemma kom fram i skolan... givetvis så hade jag genomgoda lärare som var angagerade och brydde sig, men jag tycker ändå att det är lite lärarnas jobb.Chrille skrev:2620066Så enkelt är det INTE!
Det är mobbarnas föräldrar som är de största arslena i sammanhanget efter mobbarna. Skolan kan inte uppfostra våra barn.
Sen ska man komma ihåg hur föräldrar reagerar om en lärare säger "ditt barn är en mobbare som riskerar polisanmälan om ingenting görs."... De flesta förälldrar blir inte förbannade på sin unge som sig bör utan förbannade på lärarna som ljuger och den mobbade ungen som överdriver.
Skolorna är organiserade på ett sät som förstör lärare och elever. Det är helt för jävligt, men det är föräldrarna som ska uppfostra barnen.
Håller med. Låter man barnen bete sig som små arslen så växer de upp till stora arslen och såna finns det tillräckligt av.
Bildligt eller bokstavligt talat, jag hade satt stopp för min unges mobbande till vilket pris som helst.... OM jag fick veta om det.
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |