An3Azz
www.99riderz.com
Bikerbitch skrev:Går det inte att knipsa av själva metall -niten? Funkade för oss på jobbet iallafall när vi provade hur säkert det var..
Jopp det går, bågfilblad lr dylikt fungerar också lr rent och skärt våld [läs slägga]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:Går det inte att knipsa av själva metall -niten? Funkade för oss på jobbet iallafall när vi provade hur säkert det var..
Tjoffe skrev:nem ertem magyarol! (stavning perkele?)

De igazan !!TomK skrev:Ez nem egy chat(
)
Tjoffe skrev:nem ertem magyarol! (stavning perkele?)
Boris JR skrev:magyarul är det väl ändå?
Nem Magyarul beszelek, svede vagyok (den mest frekvent använda frasen av oss medicinstuderande här)
//wannabeungrare (svensk bosatt i Debrecen sedan 7 månader)
OT: Ni som är riktiga ungrare kan ni förklara varför folket i Debrecen är så fruktansvärt fientliga mot oss utlänningar?
ITZHAK skrev:För att ni inte kan äta en sketen Budapestbakelse utan att skita ner era finkulturella falukorvsfingrar.![]()
ft skrev:Se på mig. Jag var invandrare fram till för ett par år sedan.

Budapestbakelse är överskattat men här finns mängder av andra godsakerITZHAK skrev:För att ni inte kan äta en sketen Budapestbakelse utan att skita ner era finkulturella falukorvsfingrar.![]()
som dessvärre oftast inte talar något mer begripligt språk än ungerska 
Joe Schmoe skrev:Vad hände sen? Vandrade du tillbaka?![]()
![]()
Carpe me skrev:Hur lyckades du ens komma ut från butiken utan att det tjöt utavbara helvette?![]()
Är dom nu verkligen ärliga så är det bara att ta dig tillbaka till butiken och få handskarna avlarmade + ersättning för ditresan.
Han har redan svarat på det.terLag skrev:Men pep det inget om kassen när du gick ut från butiken?![]()
ft skrev:He vettefan hur jag kom ut. De var stängning på gång, så de kanske hade slagit av larmeländet. Irriterande i vilket fall att larmet inte gick den gång jag hade önskat det.
bumpar tråden då jag själv råkat ut för liknande..
beställde en hjälm genom brittiska ebay.. fick hem hjälmen idag.
när jag tog ut den ur lådan upptäckte jag att företaget jag beställt ifrån (J&S accessories) glömt att ta bort larmknappen från hjälmen..
någon som testat de olika metoderna beskrivna i tråden och vet att de fungerar?
jag menar, orkar ju inte börja skicka tillbaka till england pga detta
JAg lyckades med samma bedrift när jag köpte skjorta på slutrea i en affär...Hur lyckades du ens komma ut från butiken utan att det tjöt utavbara helvette?![]()
Är dom nu verkligen ärliga så är det bara att ta dig tillbaka till butiken och få handskarna avlarmade + ersättning för ditresan.
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |