Zlatan som kapten?

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Jag tror han kan blir en bra kapten. Tror han behöver känns sig lite viktig för att komma igång i landslaget, lite fånigt men är det det som krävs så why not.

Att titta på när han spelar i Inter och har en bra dag så är han enligt min mening bäst i världen. Hoppas bara han kan få fram det ikväll...

Om bara Kims nervositet släpper och Sebastian Larsson och Stoor får spela kan Sverige vinna.
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Nä. Men han skulle kanske passa som målis? Han har ju looken.

tror han ja.

jag blir förbannad varje gång jag ser han spela. jobbar ju inte för fem öre. kanske passar i ett lag där alla är lika bra som han och där han får bollen serverad men han passar inte i sverige.
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
tror han ja.

jag blir förbannad varje gång jag ser han spela. jobbar ju inte för fem öre. kanske passar i ett lag där alla är lika bra som han och där han får bollen serverad men han passar inte i sverige.


Då får vi väl hoppas det lossnar, för om han skulle spela lika bra som i Inter blir det roligt:)

Tyckte att han var underbart bra mot Spanien i somras, tack vare att han höll i bollen mot 3-4 försvarare första halvlek kunde lilla Sverige spela på deras nivå.

Men håller med att han är lite lazy i landslaget och hoppas detta gör att han gör det extra jobbet.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
tror han ja.

jag blir förbannad varje gång jag ser han spela. jobbar ju inte för fem öre. kanske passar i ett lag där alla är lika bra som han och där han får bollen serverad men han passar inte i sverige.

Ja, man blir förbannad!:yoparty
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Klart Sveriges bästa fotbollsspelare ska vara lagkapten i landslaget.
 

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Öregrund
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Ser det inte som självklart att bästa spelaren ska vara lagkapten, kan finnas andra med bättre egenskaper för just det jobbet. Dock tror jag Zlatan kan höja sig med ansvaret som lagkapten, så det ska bli spännande att se.
 

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Zlatan ska inte vara lagkapten, lagkapten ska vara en person som kämpar gör allt för laget har vilja, finns det ens en sådan spelare i sverige?
 

Kneedrag

Guest
Kollar folk på skiten???? Har varit tråkig fotboll hela Lagerbäck tiden

Det var bra lag och rolig fotboll 94 punkt:tummenupp
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Ha inte för stora förväntningar nu. Visst e Zlatan bra men vad gör det när resten av truppen inte kan passa en boll utan att träffa 10 meter fel varje gång och med det största skämtet i fotbollshistorien bakom spakarna. Att Lagerbäck fortfarande är kvar e ju helt jävla ofattbart. Jävla sopa! :mad:
 

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
KTM 660
Zlatan är den mest överskattade spelaren i Sveriges landslag. Världens bästa spelare my ass. Han gör inte saken bättre av att han är en riktig jävla diva.
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
Zlatan är den mest överskattade spelaren i Sveriges landslag. Världens bästa spelare my ass. Han gör inte saken bättre av att han är en riktig jävla diva.

Inte för vara sån, men tror du att du vet bättre än i stort sett 99% av fotbollsvärlden att han en av världens bästa spelare?

Lite naivt kanske:va
 

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Ort
Malmö
Hoj
KTM 250 & 660
Herregud nu är det igång igen..

Vet inte varför jag reagerar på alla obegåvade inlägg men
jag kan inte låta bli..

Jobbar inte? Diva? Vilket jävla korptrams.

Om gemene svenne fick bestämma skulle väl typ Linderoth
och Anders Svensson klonas och användas på alla positioner.

Vi har EN spelare i den absoluta världstoppen i Sverige
(NEJ! Anders Svensson platsade inte på bänken i ett ängagäng
i England) och han borde inte spela?

Suck..
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top