XR650 stulen i Göteborg

Coola Ola

Guest
back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Jävla skit! :mad: Jag ska köpa feting larmet med person sökare till min gixxer 05: a om det finns o värsta feting kedjan o en pistol så jag kan skjuta ihjäl fanskapet som rör min hoj, skiter i om jag hamnar i finkan.

Ska hålla ögonen öppna på din hoj
 

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
RF 900 rgv 250
Coola Ola skrev:
Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl

Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.
 

Coola Ola

Guest
back in black skrev:
Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.

Aha, du tänkte så. Det var dock bra för nu slipper jag hedersmörda dig.... :D

Sorry henq, ska sluta spamma i din tråd nu.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

jo jo, det är snat, men den får sin välförtjänta semester nu den med :)


OCH hörredud du Ola... det var ínget "Raveiswannabee prodjekt" jag ville bara ha en polerad ram, för jag tyckte det var snyggare, hur i hela havet skulle jag kunna veta att den inte var i aluminium :rolleyes:


tack för komplimangern annars grabbar!
 
Nyheter
Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Top