Wheeliekurs!!

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
spamma i malmö-lund tråden. Jag kommer med lite reservation. har fått skitont i gashanden, blir det bättre så kommer jag.
 

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Kollade precis på vädret för söndag och det skall tydligen bli riktigt piss väder :( vad sägs om att flytta det till lördagen då det skulle vara varierande molnigt och soligt :) känns son de som kommer ditt för att lära sig wheela inte behöver börjar sin bakhjulskarriär i blött underlag!
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
spamma i malmö-lund tråden. Jag kommer med lite reservation. har fått skitont i gashanden, blir det bättre så kommer jag.

Ont i gashanden var det ja, säkert att du inte använt edn handen för mycket till något annat???:tungan

Kollade precis på vädret för söndag och det skall tydligen bli riktigt piss väder :( vad sägs om att flytta det till lördagen då det skulle vara varierande molnigt och soligt :) känns son de som kommer ditt för att lära sig wheela inte behöver börjar sin bakhjulskarriär i blött underlag!

Ja ska det bli kasst väder så e det kanske bäst att flytta det, fler som kan på lördag istället??
Tyvärr så jobbar jag 07-15 men slutar när jag e färdig.
Sen ska jag på Inflyttningsfest hos matte-97 lite senare.
Men Wheelieboy90 verkar ju kunna wheela o lasseluring e inte jätte kass så dom kan säkert lära ut en del..:D
 
Last edited:

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Ont i gashanden var det ja, säkert att du inte använt edn handen för mycket till något annat???:tungan



Ja ska det bli kasst väder så e det kanske bäst att flytta det, fler som kan på lördag istället??
Tyvärr så jobbar jag 07-15 men slutar när jag e färdig.
Sen ska jag på Inflyttningsfest hos matte-97 lite senare.
Men Wheelieboy90 verkar ju kunna wheela o lasseluring e inte jätte kass så dom kan säkert lära ut en del..:D

Ja det är nog bättre på lördag för min del så kan alla dricka på lördags kvällen i lugn o ro utan tänka på nyktra till på söndag. Ja jag ska nog kunna lära ut en hel del, har kommit så långt att jag försöker hålla konstant hastighet med hjälp av bakbromsen så lära folk the basics är ju pice off cake jag lära gärna ut :D
 

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Inte för att vara gnällig men är det inte läge att få klart om vi kör lördag eller söndag? kolla på vädret och skall tydligen fortfarande vara instabilt på söndag...
 

Lasseluring81

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2011
Ort
SWALOW
Hoj
FZ1-N & KTM 525 smr
Inte för att vara gnällig men är det inte läge att få klart om vi kör lördag eller söndag? kolla på vädret och skall tydligen fortfarande vara instabilt på söndag...

Verkar inte vara så där jätte stort intresse men lör verkar ju vara vettigare om det ska vara kasst på Sön. Vi kommer ju köra också och inte bara wheela hela dagen.

Kan folk lör istället kl 12.00?

1. L.luring
2.
3.
Osv
 

Wheelieboy90

Ny medlem
Gick med
3 Aug 2010
Ort
Trelleborg
Hoj
XT660X - 06
Verkar inte vara så där jätte stort intresse men lör verkar ju vara vettigare om det ska vara kasst på Sön. Vi kommer ju köra också och inte bara wheela hela dagen.

Kan folk lör istället kl 12.00?

1. L.luring
2.
3.
Osv

Jag e på kl tolv låter mycket bättre än tio då de e utgång på ingång imorn :tummenupp

1. L.luring
2. Wheelieboy90
3.
Osv
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
1. L.luring
2. Wheelieboy90
3. Javaguru
4: FunkyFreak
 

javaguru

One litre screamer
Gick med
8 Apr 2008
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha
det blev att vila handen tyvärr .. tror att jag lägger stunt-övningarna på hyllan till nästa säsong
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Fick förhinder...........lånat en D550 Canon kamera, ordnat termos, kaka... men, vakna 13.30ca efter en lååång natt me:tuttar
Försov mig grabbar! Sorry:rodnar
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Enligt yr.no kommer det inte regna förränn typ kl 21 imorgon.
Kanske inte många som hinner läsa detta. Men jag kommer ta en sväng imorgon. Kommer utgå från ST1 macken i Veberöd kl 10:00. Dyk upp om ni e sugna på en tur o lite wheelies. Kommer nog vara nere i Sjöbo sen runt 11:30-12:00.
 
Last edited:

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Shit, fick fan sovit lite idag. Gutt som fan, kör ner o kollar om där står någon idiot. Men antagligen inte. Väntar tills 11:00 att köra isf... puss på er
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Nu e vi 3st. Fler som vill ansluta så ring på 0733663169 eller skicka ett sms. Puss på er
 
Nyheter
Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Top