Scuba diver
Dansken ......
Ja, det är kanske inte just en racer och jag vet det är fel valg på forum, men jag tänkte att ni 2takt killar kanske är mer interesseret än dom andre vanlige killar...
Jag har köpt ny hoj. Jag har inte ens sett hojan, bara bilder och då har en kompis sagt ok for hojan (tack till Mikael)
Jag bor i Filippinerne och kommer inte köra hojan... Men, nu är den min och jag är super nöjd. Kanske en bandag eller två till sommar.
Liten information
Suzuki RG/RGV 500 Pepsi
- front forks + brakes Suzuki GSXR 750
- wheels 3,5x17 + 4,5x 17 GSXR 750
- rear shock White Power/HighTec
- engine had a rebuilt 400 km ago (new crankshaft bearings, gaskets + seals, rebore + new pistons 56,5 mm
- engine tuned for reliable power, around 120 bhp
- runs on premix 1:30
- radiator ZXR 750
- race pipes by Kürsch/Germany, rear frame modified to let the upper pipes run straight through the tail
- carbs drilled up to 30,5 mm inlet (standart is 28mm), high flow airfilters
- gearbox does have the latest Suzuki update
- instruments Koso RX1N
- fairing Suzuki RGV 500
- Pepsi paintjob, fuel tank signed by Kevin Schwantz
- Nick Bakker Sving
Jag har köpt ny hoj. Jag har inte ens sett hojan, bara bilder och då har en kompis sagt ok for hojan (tack till Mikael)
Jag bor i Filippinerne och kommer inte köra hojan... Men, nu är den min och jag är super nöjd. Kanske en bandag eller två till sommar.
Liten information
Suzuki RG/RGV 500 Pepsi
- front forks + brakes Suzuki GSXR 750
- wheels 3,5x17 + 4,5x 17 GSXR 750
- rear shock White Power/HighTec
- engine had a rebuilt 400 km ago (new crankshaft bearings, gaskets + seals, rebore + new pistons 56,5 mm
- engine tuned for reliable power, around 120 bhp
- runs on premix 1:30
- radiator ZXR 750
- race pipes by Kürsch/Germany, rear frame modified to let the upper pipes run straight through the tail
- carbs drilled up to 30,5 mm inlet (standart is 28mm), high flow airfilters
- gearbox does have the latest Suzuki update
- instruments Koso RX1N
- fairing Suzuki RGV 500
- Pepsi paintjob, fuel tank signed by Kevin Schwantz
- Nick Bakker Sving