Webbmaster....

VaLLe

天皇
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Kungsängen
Hoj
Harley-Davidson FXDWG
Tja...

Efter styrelse mötet i Onsdags så fick jag godkänt av styrelsen att få "jobba" fritt med hemsidan.

Hemsidan har stått länge stilla och behöver VERKLIGEN en uppdatering...ärligt talat så är det lite pinsamt att en klubb som vi inte har en fungerande hemsida, Ingen i styrelsen kan ta på sig hemsidan för att vi har alla våra uppgifter och har fått mer nu..

En stor uppryckning kommer att göras nu inom en snar framtid, och det menar jag verkligen.

Jag skulle vara mycket tacksam ifall medlemmarna PM:ade mig om allt som har med klubben att göra det får handla om precis vad som helst kritik,klagomål, idéer,berömelse jag har en liten "egen tysnadsplikt" och nämner inte ngt till resterande styrelse medlemmar ifall ni inte vill, så löser jag det på egen hand om det är nu något allvarligt.

Jag vill ha en medlem som är intresserad av att hjälpa till i klubben.du kommer att gå direkt under mig och inte vara med i styrelsen ifall inte styrelsen vill det vid ntg tillfälle. Det jag kräver av dig är att du vill jobba med hemsidan inte heltid men några tim i veckan eller 10min varje dag när du ändå sitter vid datorn.
Visst är det drygt att göra saker som man ej får betalt för, men inte ngn av oss i styrelsen får det så detta får man glömma.

Vad kan då vara meningen? Jo du får bli klubbens Webmaster och detta kan vara en status, om man vill se det så. Men framför allt man gör en insats för klubben och när alla gör lite så blir det bra i dess helhet.

Du måste ha viss datavana, och hjälp med vissa mallar går det alltid att få fram. Fredr1k har en del matrial samt att jag kan fråga mig för i andra klubbar efter matrial som de gärna delar med sig ( det har de gjort förr..tack ninjaklubben).

Känn inte att du inte har lust att vara webmaster för att det alltid finns ngn som stör sig på vad man gör...strunta i det det fixar jag :fatta!

Pm:a mig eller skriv ner ngt....så får vi se vad som händer....

Ett villkor som vanligt vill jag att saker och ting händer snabbt :kryckor

Mvh VaLLe
 

FredR1k

www.hojdack.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
R6+yz426+wr450
En ide bara.

För att inte arbetet ska bli för stor för en person så föreslår jag att vi delar upp arbetet. De olika positionerna skulle kunna vara tex, webmaster, webredaktör, "reportrar", fotogalleri ansvarig mfl.

Vad tycker ni? Diskutera lite, kom med lite kreativa ideer :tummenupp
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
VaLLe skrev:
Jajamensan ngn mer??

Jag kan alltid bjussa på lite innehåll... typ av redaktionell art i vårt nya fina contentsystem :tungan

(det heter väl "webredaktör" föressten)
 
Last edited:
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top