Visby/Gotland

Tingen

Fritt irrande i moderet speed
Gick med
10 Jan 2004
Ort
Linde på Gotland
Hoj
ingen
Jag tyckte det va skit kul och farten var ok trots gunghäst,för min del gör det inget om det går fortare eller saktare huvudsaken att man har koll att alla är med och att man inte kör över sin förmåga,det viktigaste är att alla kommer hem hela och fina.
För min del så blir det nog inte så många ggr då jag inte har nån väghoj men nån gång till blir det nog.

Mvh Johan
 

scarty

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2003
Ort
Visby
Hoj
kwack
ohoj!

lånar tråden lite :)

Var skoj och se att några av er kom ut till gokartbanan idag, vore ännu roligare om det kommer ännu mer folk till nästa gång om 2veckor!

jo och så blev det ju lite film idag, inte mycket att komma med men rauken79 är nog med nånstans i slutet.

http://www.youtube.com/watch?v=Zg1X3ukRMho

Mvh Tim
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Jo det var kul igår oxå. Var med först gången på kartbanan för 14 dagar sedan men då körde vi i regn i nästan 3 timmar. Roligare när det är fint väder som igår.
Jag kommer att vara där även den 30/6.
Tråkigt att filmsekvensen är precis då jag drog av för att släppa om dig men men... kommer nog fler tillfällen då får jag ligga framför några varv.

Även jag hoppas att fler kommer så vi kan sänka medelåldern.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Roligt att det blev ett gäng i onsdags. Är det någon som har förslag på vägar att köra så ta med dem när ni kommer på onsdagarna så slipper samma folk ligga först hela tiden.
Har ni synpunkter på fart mm så ut med språket! Vet man inget kan man inget ändra.

Det var skoj att få haka på lite. Räkna inte med att jag kommer leverera någon revolutionerande rutt men jag är gärna på i fortsättningen och gasar lite.
Tyckte det var ett soft tempo.
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Har varit i Ryssland ett tag så jag har tyvärr ej kunnat haka på.

Men i morgon kväll tänkte jag ta en runda om nån vill hänga med.
 

nke

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2009
Ort
VISBY
Hoj
Buell S1 -98
hallå alla!

det var jag som var på plats idag men som inte kunde haka på, hakar gärna på någon annan kväll.
är det alltigt 19,00 vid shell som gäller?
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Ja det stämmer bra de. Jag hade tyvärr inte tid idag men nästa vecka kommer jag om inget annat händer.
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Jag kommer till gokart banan som vanligt. Vädret ser lovande ut.
Hoppas på att fler kommer!
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
DKW 250rt-52 Kawasaki zx9r-00 Bansmiskaren Suzuki gsx 1400-03
Låter kul de här fick höra om eran onsdags träff för nån dag sen.
Kommer nog på onsdag.
De där me gocart banan låter kul vilka datum är ni där?

MVH banditen
 

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Mitt i stan
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
är det någon gruppkörning under v28? isf är jag på :)
 

Pönan

Medlem
Gick med
27 Jun 2007
Ort
Småland
Hoj
Drömhojen
Låter kul de här fick höra om eran onsdags träff för nån dag sen.
Kommer nog på onsdag.
De där me gocart banan låter kul vilka datum är ni där?

MVH banditen

Du har alla datumen här: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=1328 :tummenupp

Det var väldigt lärorikt när jag var där i tisdags! Så j*vla kul var det med!:yoparty

När jag var där i tisdags var vi ca 8 pers(elever) och då delades vi upp i två grupper och körde 15min var åt gången. Så emellan fick man feedback från instruktörerna som låg efter och kollade hur man körde och om man låg i rätt spår. Många bra tips som man fick! Rekommenderas VARMT!:tummenupp
 

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Jo det var/är kul och lärorikt på kartbanan. Jag kommer att vara där fler gånger samt ska bli bättre på att komma på onsdagarna. Det har varit mycket nu ett tag bara.
 

recman

Beta ver. 0.1
Gick med
29 Sep 2007
Ort
Sverige
Hoj
KTM 625 SMC -05
Du har alla datumen här: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=1328 :tummenupp

Det var väldigt lärorikt när jag var där i tisdags! Så j*vla kul var det med!:yoparty

När jag var där i tisdags var vi ca 8 pers(elever) och då delades vi upp i två grupper och körde 15min var åt gången. Så emellan fick man feedback från instruktörerna som låg efter och kollade hur man körde och om man låg i rätt spår. Många bra tips som man fick! Rekommenderas VARMT!:tummenupp

Perfekt att jag hittade denna tråden. Ska till Gotland med MC:n den 13/7 och såg att det var körning på kartbanan den 14/7, jag ska absolut dit!!! Häromkring har SMC tyvärr ingen körning på kartbanorna :(
Så alla som ska dit, syns där!

Sen, hur går det med onsdagskörningarna? Kommer det vara körning den 15:e? Skulle åkt över med en kompis men nu visar det sig att jag får åka själv så vore roligt att ansluta sig för en liten gruppkörning.

Nån som vet om det händer nåt annat kul på ön v29? Kanske nån körning på Gotland Ring? Har med kameran så kanske man kunde fota.
 
Last edited:

Rauken79

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Ort
Visby
Hoj
Kawasaki Z1000 -09 och Kawasaki 250 -14
Vet inte hur det är på ringen under vecka 29 men jag tror och har för mig att det är allmän körning varje kväll.
Du är så välkommen till både kartbanan och på onsdagen. Ska styra upp onsdagen så det blir körning.
 

banditen73

Medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
Vidunge city
Hoj
DKW 250rt-52 Kawasaki zx9r-00 Bansmiskaren Suzuki gsx 1400-03
Hoppas de inte regnar imorrn kväll
Skulle va kul o åka en sväng.
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top