Edvinsjolund
Ärkemongo
HTC wildfire... Mer bang for the buck finns inte. 2600:- på komplett. SE skit ner dig!
Tjejen har en sån. Ska man ha en billig android så är det ett mycket bra val!
HTC wildfire... Mer bang for the buck finns inte. 2600:- på komplett. SE skit ner dig!
Jag skulle spana på någon form av Samsung. Personligen skulle jag aldrig frivilligt lägga pengar på något tillverkat av SE eller Nokia.
Jag skulle aldrig lägga pengar frivilligt på nåt av Samsung igen. Den har visserligen hållt hela abonnemangstiden men batterimässigt är den värdelös (inte så mycket batteritiden som att den är totalt opålitlig när det gäller att visa hur mycket som finns kvar), T9 finns knappt på svenska, den är seg som sirap—även som ny—och den är fylld av skräp man inte kan avinstallera. Farsan och brorsan har två (olika) av nyare modell och ingen av dem är nöjd heller. Så, nja, utifrån mina erfarenheter skulle jag inte rekommendera Samsung. Nokia tycker jag alltid har gjort stabila telefoner, inte bäst på nåt men tillräckligt bra generellt för att man ska va nöjd. SE tycker jag är rätt kassa med undantag för X10 med varianter, de är faktiskt både snygga och funktionella.
Allt givetvis utifrån min begränsade observationskrets.
Alla iPhone entusiaster kan tydligen läsa.. "enkel och så billig som möjligt" va väl önskemålen från TS? iPhone är mycket men den är inte billig
Jag skulle aldrig lägga pengar frivilligt på nåt av Samsung igen. Den har visserligen hållt hela abonnemangstiden men batterimässigt är den värdelös (inte så mycket batteritiden som att den är totalt opålitlig när det gäller att visa hur mycket som finns kvar), T9 finns knappt på svenska, den är seg som sirap—även som ny—och den är fylld av skräp man inte kan avinstallera. Farsan och brorsan har två (olika) av nyare modell och ingen av dem är nöjd heller. Så, nja, utifrån mina erfarenheter skulle jag inte rekommendera Samsung. Nokia tycker jag alltid har gjort stabila telefoner, inte bäst på nåt men tillräckligt bra generellt för att man ska va nöjd. SE tycker jag är rätt kassa med undantag för X10 med varianter, de är faktiskt både snygga och funktionella.
Allt givetvis utifrån min begränsade observationskrets.
Vad är det för samsung du har?
Inget av det du beskriver träffar min. Jag tror att i det här fallet spelar all roll i världen vilka år vi pratar. Jag går iaf under intrycket att de var mög förr men skärpte till sig över natten. Till skillnad från Nokia som fortfarande inte vet hur man tillverkar en telefon utan förolämpande dåliga menyer och batteritid på mer än en dag.
F480 Touchwiz
Den enda Samsungen jag har nåt vettigt att säga om är Galaxy S men den känns som en orgie i billiga delar så den är mest läskig. Men det är åtminstone en Android.
Vad är det för batteritid på såna där moderna supertelefoner egentligen? Måste man ladda dom varje dag? Tänker då främst på hur standby- och samtalstiden är. Att dom slukar ström när man gör en massa flashiga saker på dom förstår jag ju.
Bläddrade just i senaste numret av M3. Där finns det ett test bland "alla" Androidlurarna. Kan vara värt att kika på.
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |