Vilken söndag...

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Ort
Pennybridge
Hoj
Stor, go & tysk
Frågan är om det kan bli bättre?!
Morgonens eskapder skall vi inte tala om i detta forum, men om vi spolar fram till lunch, så mötte jag Tengil i Kumula. Vi tog en riktigt klassisk tur, Fjuggsta/ Vretstorp/ Askersund. Intog en fantastisk måltid på Kjell Select och en kopp kaffe i hamnen. Vidare mot Laxå, nu med mej som pilot på TL´n! Ruskigt kul, den låter ju SÅÅÅ bra! :D (Den var inte så dum att köra heller.) Nåväl, vidare via Porla/ Hasselfors/ Mullhyttan,/ Fjuggsta/ Sannakroa. Sedan våldgästade vi den förtjusande familjen Blom! :) Lilla Molly är toksöt och inte lik sin Far för fem öre, eller hur var det nu?? Fin va hon iaf!
Sedan vidare hem, en snabbdusch, in på Ågatan för en snabbstänkare och vidare till konserthuset. Jag säger bara LISA MISKOVSY! :tummenupp :yoparty :tuttar :banana Vilken donna, vilken röst, vilken konsert!!! Sedan avslutning på Bishop, och nu sitter jag här, lite halvfull och sentimental. Kan en söndag bli så mycket bättre?
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
nej det lät som en riktigt trevlig dag det där.. men sigge du kunde sagt att det var lisa du hade så brådis till :D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
R U L L S K R I D S K O R = inlines gissar jag.

Alltså en modern ung man som ska glassa runt med solbrillor och impa på :tuttar
 

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gödeborg
Hoj
Hornet
Supermoto skrev:
R U L L S K R I D S K O R = inlines gissar jag.

Alltså en modern ung man som ska glassa runt med solbrillor och impa på :tuttar



Du har ju förstått det där fullt ut :tummenupp
Du måste vara världens smartaste och bästa (fjäsk) :yoparty

Jag är ju yrkesposör :mattias
 

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
blom skrev:
åker man skidor så har man förmodligen inget sexliv eller så är man psykopat :fakta

Japp, och norrlänningar är kanibaler och lappar sniffar tinner och rycker väskor från gammla tanter! Folk i Mellerud dom har gigantiska penisar och spelar jazztrumpet.
Jag har en kompis som med egna ögon har sett att utveklingstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar dom stoppar fulla med stöldgods.
Värmläningar slaktar getter på förortsbalkongerna och bryter upp parketten och odlar potatis. :fakta
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tengil skrev:
Japp, och norrlänningar är kanibaler och lappar sniffar tinner och rycker väskor från gammla tanter! Folk i Mellerud dom har gigantiska penisar och spelar jazztrumpet.
Jag har en kompis som med egna ögon har sett att utveklingstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar dom stoppar fulla med stöldgods.
Värmläningar slaktar getter på förortsbalkongerna och bryter upp parketten och odlar potatis. :fakta
Utvecklingsstörda :mattias
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Tengil skrev:
Japp, och norrlänningar är kanibaler och lappar sniffar tinner och rycker väskor från gammla tanter! Folk i Mellerud dom har gigantiska penisar och spelar jazztrumpet.
Jag har en kompis som med egna ögon har sett att utveklingstörda alltid har splitter nya mercor och en massa kjolar dom stoppar fulla med stöldgods.
Värmläningar slaktar getter på förortsbalkongerna och bryter upp parketten och odlar potatis. :fakta
det är sant....
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Nån måste ju hålla den onde (Tengil) i schack. Annars kommer han förstöra hela landet med sina felstavningar och andra äckliga och vidriga språkvurpor!
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top