vilka stannar uppe och valvakar inatt?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
som rubriken säger, vilka här ska stanna uppe inatt för att kolla vakan och få veta före alla sömntutor vem som vunnit?:D
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Klart man hänger med! Ska sitta med te och mackor och förhoppningsvis se rätt man vinna!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Klockan 05.00 CET kommer jag att posta: "Up yours, Markus!"

:)

jag med!:D

fyfan vad jag hoppas att usa tar sitt förnuft till fånga och ser bortom de muslimska namnen och färgen på hans hud så kanske vi äntligen får en vettig ledare i världens starkaste nation... obama for president!

Klart man hänger med! Ska sitta med te och mackor och förhoppningsvis se rätt man vinna!

te! där har vi det! tack, du har räddat min natt!:D har absolut ingenting i drickaväg hemma och seven eleven hann stänga typ en minut innan jag kom dit...:huvet men där har vi ju svaret! jag kan dricka te!:D
 
Last edited:

DieselDoris

Gangster rap made me do it
Gick med
13 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Ja
Klockan 05.00 CET kommer jag att posta: "Up yours, Markus!"

:)

mccainhorror_1.gif
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
te! där har vi det! tack, du har räddat min natt!:D har absolut ingenting i drickaväg hemma och seven eleven hann stänga typ en minut innan jag kom dit...:huvet men där har vi ju svaret! jag kan dricka te!:D

Te is da shit! Dricker minst 1 liter om dagen, har 38 sorter hemma, så jag har riggat inför en lång kväll. Hoppas obama nu tar hem matchen.
Undersökningar har visat att ekonomin blivit bättre och börsen varit starkare under demokratiskt styre, nästan det dubbla mot när republikanerna har haft makten!
Och det kan behövas lite mer stabil ekonomi i USA..:)
Det lär bli rekordstort deltagande i valet!
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag har påkårn å kockakåla så Jag håller mig sockerdarrig hela natten.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag har påkårn å kockakåla så Jag håller mig sockerdarrig hela natten.

din gris! jag tänkte köpa nåt liknande innan men de jävlarna nere på sjuelva hann stänga mitt framför näsan på mig!:huvet så mycket för öppet dygnet runt, man blir förbannad!:mad:

Te is da shit! Dricker minst 1 liter om dagen, har 38 sorter hemma, så jag har riggat inför en lång kväll. Hoppas obama nu tar hem matchen.
Undersökningar har visat att ekonomin blivit bättre och börsen varit starkare under demokratiskt styre, nästan det dubbla mot när republikanerna har haft makten!
Och det kan behövas lite mer stabil ekonomi i USA..:)
Det lär bli rekordstort deltagande i valet!

en liter!? hjoppas att du dricker mycket vatten då också:D (för det vet att te är vätskeutdrivande va?)
38 sorter är en hel del, om man räknar in diverse småpåsar jag har hemma så har jag typ fem olika... två i lösvikt och resten olika påsar.

JA!!! fan om mccain vinner alltså... är sketaskraj för att folk där borta ska lägga alltför mycket vikt vid ras och namn och tveka i sista stunden och lägga sin röst på det säkra kortet: en vit krigisk man:huvet
som du säger, mycket tyder på att saker hade blivit bättre i det landet om obama vunnit... men folk där borta är ju som de är...:dummer :huvet
[YOUTUBE-ID]BaxECcTjCuw[/YOUTUBE-ID]
snälla USA, ta det lilla förnuft ni har till fånga!

som tur är så har obama ett par saker som talar för hans seger:
-pengainsamlingen. alla presidentkandidater som vunnit valet hittills är också de som lyckats samla in mest pengar och därmed haft störst budget för sin valkampanj.
-sarah palin!
-övriga saker som att han verkar vara en bra och sympatisk människa, hans förmåga att engagera folk och hans karisma.

hoppashoppashoppas!
 
Last edited:

_teSSan_

Guest
Har inte möjlighet att titta på tv nu, men har det hänt nånting alls än? Nåt resultat från nån stat eller så? :va
 

Loader

Nu går vi mot ljusare tider
Gick med
1 Jun 2003
Ort
Norberg City
Hoj
Bülldog
Det är lite kul att 5:ans valvaka är pro-Obama. Lite osvenskt och ovant för mig som tittare att en valvaka "håller på" en sida.

For the record så dricker jag Giraf och äter chips.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Det är 98% chans att obama vinner, orka stanna uppe för nånting med de oddsen.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har inte möjlighet att titta på tv nu, men har det hänt nånting alls än? Nåt resultat från nån stat eller så? :va

än så länge så är det väl bara de där två små skitbyarna som får rösta först av alla och därmed har fått rösta färdigt vilket har lett till att obama leder med 66% över mccains 33% ... eller har den första riktiga vallokalen stängt nu?:va
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag sitter uppe, både för valvakan och för att jag måste jobba. Skönt att ha betalt för att slappa och följa läget i Amerikat.

OM nu Obama skulle, mot alla odds, förlora, blir det intressant att se vad som händer på segerfesten i Chicago...en miljon förbannade Obamaanhängare kommer lägga stan i grus och aska.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top