VIKTIGT!!! Ang: gemensamt Garage LÄS!!!

TräskTroll

Ihärdig och entusiastisk...
Gick med
7 Nov 2004
Ort
IGöteborg
Hoj
Kawasaki zl 1000 Eliminator 87, Kawasaki Zephyr 1100 -93. Lätt modifierad.
Hej alla!
Blomman har problem med sin dator. Jag ser att det är en del frågor och undringar här, jag vidarebefordrar den information jag har. (Pratade med henne på fikat i onsdags.)
Listan i denna tråd är en intresselista.
I onsdags hade hon 9 stycken namn klara på sin lista. Hon vill ha MINST 10 klara namn innan det är dags för att skriva kontrakt med mäklaren.

Ni som är osäkra om ni är "klara", kontakta "Blomman" eller dyk upp på fikat, på onsdag. Ni får då en del information som bara "Blomman" har. Det är snabbaste sättet för oss att skriva kontrakt och vi kan börja ändra i lokalen...
Garage! :banana
/H
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
Så är det

hassethehen skrev:
Hej alla!
Blomman har problem med sin dator. Jag ser att det är en del frågor och undringar här, jag vidarebefordrar den information jag har. (Pratade med henne på fikat i onsdags.)
Listan i denna tråd är en intresselista.
I onsdags hade hon 9 stycken namn klara på sin lista. Hon vill ha MINST 10 klara namn innan det är dags för att skriva kontrakt med mäklaren.

Ni som är osäkra om ni är "klara", kontakta "Blomman" eller dyk upp på fikat, på onsdag. Ni får då en del information som bara "Blomman" har. Det är snabbaste sättet för oss att skriva kontrakt och vi kan börja ändra i lokalen...
Garage! :banana
/H

Tjena "hassethehen" om jag inte minns fel så sågs vi på fikan på Fröken Olssons Cafe.
Nu var ju "PeterGG" på också så hoppas att det blir nr:10 Funderade lite på vad som hände med de andra 11 st på listan som hade satt upp sig. Var inte ni sugna på att ha hojen i ett sjysst garage där man kan :fyllisar och mecka i en trevlig gemenskap... :va .
Men som "hassethehen" säger. Dyk upp på fikan så vi kan få ihop hela listan.
Ju mer respons vi får nu desto tidigare åker porten upp!

Jag har fortfarande en del o göra med tentorna här nere i halmstad, men jag kommer så fort jag kan. Ska ändå upp och jobba i gbg den 10:e juni så senast då är jag också där o hjälper till med det som ska göras.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
OverTheTop skrev:
Det finns fortfarande plats.. vad jag vet.. tror minsan att miss blomma surfat för mycket porr så därför är hennes dator kass så hon kanske inte svarar så mycket just nu. :hihi
Antar att du sett bilderna! Jag har inte själv varit där men det ser ju lovande ut eller? Min pärla har en garanterad plats där. Blir nog rätt ball när alla har sina hojar där.
höhöhö.. här porrsurfas ikke.. iallafall inte under "garagearbetstid" :hihi

Imorgon får jag min nya dator och är fitt for fight igen! Nu sitter jag hos morsan och snyltar på hennes dator.

Jag har inte fått tag i mäklar jäven, jag börjar tröttna lite på hans dryga stil då jag har försökt nå honom i en hel vecka och inte lyckats, jag har pratat in flertalet meddelanden och han har inte ringt tillbaka.

Som det ser ut nu:

1. fixar fram kontrakt till oss på Onsdag tills fikat DYK UPP ni som vill ha plats.
2. ja skriver under kontraktet.
3. Mäkrat jävlen flyttar elementet INNAN månadskiftet, det är ett krav från våran sida
4. vi inviger det samma vecka som månasdskiftet, lämpligtvis en freda/Lördag.


nu ropar morsan för käk.. är tillbaks med mer fakta om en liten liten stund.... häng kvar...


to be continuied ;)
 

OverTheTop

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR
YEss

Jag kan inte komma på ons hehe sitter o svettas i tentasalen då Puhh.. :brinnerup
men blomman, du vet ju att jag ska ha en plats så skriv på ett kontrakt till mig o lägg undan annars blir det :fatta! . hehe
Ps.
<----- kolla in nya JAG *fnisss* stiligt va! finns en till bild på min "andra kärlek på mitt krypin också"
Ciaoo
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
OverTheTop skrev:
Jag kan inte komma på ons hehe sitter o svettas i tentasalen då Puhh.. :brinnerup
men blomman, du vet ju att jag ska ha en plats så skriv på ett kontrakt till mig o lägg undan annars blir det :fatta! . hehe
Ps.
<----- kolla in nya JAG *fnisss* stiligt va! finns en till bild på min "andra kärlek på mitt krypin också"
Ciaoo
vem har gett dig till låtelse att ha mig på bild där?? :hihi

jag sparar ett kontrakt till dig enligt övverenskommelse oss emellan.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
OverTheTop skrev:
*psssssstt* där rök din ölbudget som du hade samlat på dig hos mig. :fyllisar
Tänkte du supa mig under bordet :3freak det klarar ja nog själv :hihi inte så svårt ju ;) Fyfan vad jag är glad idag jag har kört mellan 15 - 20 mil idag så jävla sköjj :banana





usch, ja känner hur det rycker i "spammninga fingret" nu får vi skärpa till oss så vi inte spammar ner min fina tråd här!
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
skönt att se att du lever blomman..

jag börjar bli lite intresserad nu.. men jag vill ha lite bakgrund, brukar inte ge mig in helt hals över huvud...

det pratas om något fik på onsdag, vilket fik och vart ligger det, tyvärr är det så att jag också studerar och det är en tråkig vecka nu, men berätta var det ligger så ska jag och min bok försöka ta sig dit...

Kontraktet som jag hört talas om, jag misstänker att där står krav på oss, förväntningar och dylikt... du hade inte kunnat ge lite bakgrund om vad du förväntar dig...

givetvis kan någon annan också skriva svar... jag vill mest veta vad som gäller... mest så att det är schyssta villkor som kommer att fungera för oss alla.

Hur stor kommer lokalhyran att bli totalt, och sedan per person?

Hur många motorcyklar kommer totalt att få plats?

och den här porten ni pratar om.. är det bara någon dörr som man skruvat för plywoodskivor för eller är det något murat arbete som ska brytas?

peter
 

Joshi

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2004
Ort
Ålesund I Norge
Hoj
Nada at the moment
PeterGG skrev:
skönt att se att du lever blomman..

jag börjar bli lite intresserad nu.. men jag vill ha lite bakgrund, brukar inte ge mig in helt hals över huvud...

det pratas om något fik på onsdag, vilket fik och vart ligger det, tyvärr är det så att jag också studerar och det är en tråkig vecka nu, men berätta var det ligger så ska jag och min bok försöka ta sig dit...

Kontraktet som jag hört talas om, jag misstänker att där står krav på oss, förväntningar och dylikt... du hade inte kunnat ge lite bakgrund om vad du förväntar dig...

givetvis kan någon annan också skriva svar... jag vill mest veta vad som gäller... mest så att det är schyssta villkor som kommer att fungera för oss alla.

Hur stor kommer lokalhyran att bli totalt, och sedan per person?

Hur många motorcyklar kommer totalt att få plats?

och den här porten ni pratar om.. är det bara någon dörr som man skruvat för plywoodskivor för eller är det något murat arbete som ska brytas?

peter
Håller med föregående talare. Jag är givetvis också till 100% på om en plats i garaget som jag varit med på från början. Men det vore ändå trevligt om lite info om kontraktet skrivs upp här. Typ vad som gäller om man inte vill ha kvar sin hoj i garaget och pris per månad och liknande. Beror ju lite på hur många vi är nu. Tidigare snack har väl varit ca 350kr per månad eller?
Har kollat mitt schema nu igen o jag jobbade dag på onsdag så jag kan visst komma o skriva kontrakt:) :tummenupp
Jippi!
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
PeterGG skrev:
skönt att se att du lever blomman..

jag börjar bli lite intresserad nu.. men jag vill ha lite bakgrund, brukar inte ge mig in helt hals över huvud...

det pratas om något fik på onsdag, vilket fik och vart ligger det, tyvärr är det så att jag också studerar och det är en tråkig vecka nu, men berätta var det ligger så ska jag och min bok försöka ta sig dit...

Kontraktet som jag hört talas om, jag misstänker att där står krav på oss, förväntningar och dylikt... du hade inte kunnat ge lite bakgrund om vad du förväntar dig...

givetvis kan någon annan också skriva svar... jag vill mest veta vad som gäller... mest så att det är schyssta villkor som kommer att fungera för oss alla.

Hur stor kommer lokalhyran att bli totalt, och sedan per person?

Hur många motorcyklar kommer totalt att få plats?

och den här porten ni pratar om.. är det bara någon dörr som man skruvat för plywoodskivor för eller är det något murat arbete som ska brytas?

peter
givetvis får ni jätte ofördelaktiga villkor... :3freak...
Och alla behöver inte hjälpa till att riva porten, ja kan göra det själv om det skulle va så.... så slipper ni lägga ner jobb på det....

Gisses, ja orkar faktisk inte ta ALLTING igen över internet, nu får ni lägg aner lite tid själva på att läsa igenom tråden.

Ni som vill ha plats eller är nyfikna, infinn er på Fikat den 25/5 på Bistro Callanthe, vif biopalatset kl 18.00

Så får ni all info
 
Last edited:

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Miss_Orchidee skrev:
givetvis får ni jätte ofördelaktiga villkor... :3freak...
Och alla behöver inte hjälpa till att riva porten, ja kan göra det själv om det skulle va så.... så slipper ni lägga ner jobb på det....

Gisses, ja orkar faktisk inte ta ALLTING igen över internet, nu får ni lägg aner lite tid själva på att läsa igenom tråden.

Ni som vill ha plats eller är nyfikna, infinn er på Fikat den 25/5 på Bistro Callanthe, vif biopalatset kl 18.00

Så får ni all info

Hej blomman!

Jag känner att jag får lämna min plats till någon annan.. Jag har ju både garage och förråd numera :)

Bättre någon mer behövande tar min plats!

:banana
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Nisse977 skrev:
Hej blomman!

Jag känner att jag får lämna min plats till någon annan.. Jag har ju både garage och förråd numera :)

Bättre någon mer behövande tar min plats!

:banana
Då stryker jag dig från min "långa" lista :hihi

Grymt att du meddelar detta :tummenupp för det finns ju dom som inte hör av sig alls....... :3freak

Nu tror jag att jag har telefon samtalat med alla Utom Em och ni är införstådda att det är på BISTRO CALANTHE ONSDAGEN DE 25/5 KL.18:00

Ps. nu har jag dator igen, så bered er på årets spammer drottning :blah :ds

Nu till kontraksskrivande..... *phu* see you at onsdag.... :hej
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
Miss_Orchidee skrev:
Då stryker jag dig från min "långa" lista :hihi

Grymt att du meddelar detta :tummenupp för det finns ju dom som inte hör av sig alls....... :3freak

Nu tror jag att jag har telefon samtalat med alla Utom Em och ni är införstådda att det är på BISTRO CALANTHE ONSDAGEN DE 25/5 KL.18:00

Ps. nu har jag dator igen, så bered er på årets spammer drottning :blah :ds

Nu till kontraksskrivande..... *phu* see you at onsdag.... :hej


menade du mig eller?

räknas jag in i gänget eller bara som onödiga siffror på internet?

jag har läst hela tråden.. men känner ändå mig inte så insatt.. finns det fortfarande plats till mig blomman?

ska försöka komma ner på onsdag om jag är välkommen in i gänget... men jag vill gärna ha lite information om upplägget som jag saknar..

peter
 

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Miss_Orchidee skrev:
Då stryker jag dig från min "långa" lista :hihi

Grymt att du meddelar detta :tummenupp för det finns ju dom som inte hör av sig alls....... :3freak


Sjävklart!! Svarar inte alla!!!? :mad: *morra på dom*

Dom kanske har fullt upp med annat... :tuttar :fyllisar eller nått.... :hihi
*
*
*
*
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
PeterGG skrev:
menade du mig eller?

räknas jag in i gänget eller bara som onödiga siffror på internet?

jag har läst hela tråden.. men känner ändå mig inte så insatt.. finns det fortfarande plats till mig blomman?

ska försöka komma ner på onsdag om jag är välkommen in i gänget... men jag vill gärna ha lite information om upplägget som jag saknar..

peter
Nej jag menade inte dig, självklart är du hemskt välkommen! Jag tycker bara att det är upp till var och en att lägga ner lite tid på att ta reda på saker själva för jag har informerat i tråden ett flertal ggr och ja kan inte hålla på och servera er info gång på gång varje gång nån frågar för jag har annat att göra också.

Jag skickade ut ett mail till alla som stod med på listan, om nån kunde maila det till mig hade det vart kanon. då min dator kraschade så försvan det och jag lyckades inte rädda det tyvärr.....

Det jag kan rekomendera dig PeteGG är att du kommer på mötet imorgon, pratar med mig och dom andra så får du all info och lite till av både mig och alla andra! Så kan vi ta alla frågor imorgon eftermiddag! och dessutom får vi träffa alla på en gång!

Jag ser fram emot att träffa alla samlade imorgon för det verkar faktisk som att alla skulle komma :banana
 

PeterGG

Ny medlem
Gick med
18 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm Lc4 640
det var lite roligt.. jag sökte efter bistro calanthe på gula sidorna.. det existerar inte.. om någon läser detta och vet på vilken gata och vid vilken plats det ligger kan ni väl skriva dett.. ska leta vidare.. tror kanske infon ligger tidigare i de 10 sidorna..
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top