Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

Vael

Pimpstarlife.com
Gick med
16 Jul 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Letar
Här är bilden...

Nån som är på att hänga lite i linné... campa en stund och se vem som kommer ut typ hehe :rolleyes:

Någon som saknar en svart Husa med klistermärke det står "Why" på på svingen?
Står i så fall här utanför... Har bild, men eftersom iPhonen vägrar synca med datorn får jag lägga upp den senare...

Kännetecken: Fräsha grusdäck, hasplåt...

Ringde snuten. Dom kan komma imorgon... kanske.
Möjligen lite snabbare om jag får tag i ramnumret och den visar sig vara stulen... :va :huvet

Numret vi fått fram:

011804...... allt vi ser
 
Last edited:

rydlinger

Medlem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Turbo laddad kärring cykel, 413 bhp, 23 kilo = 17.9hk/kg
Den hojen befinner sig dagligen utanför kampsportsklubben Crudo, Esperantoplatsen Rosenlund/Linne, grabben är typ i 16-20 års åldern. vet inte om han tränar kampsport där för eller om han bara använder sig av gymet... har iaf aldrig sett honom träna kampsport!
 

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
ett par timmar till för att fästa skiten sen får det faaaun va nog med modd. det får bli som det blir för nu vill jag hellre köra en att meka.. :huvet

tänkte bara för skojs skull skicka med lite bilder på vad som är gjort. längst ner är original-näsapan som är rumpful så tänkte att ska det ändå bytas så kunde man byt hela skiten..

ps. På bilden med den nya tailen så ligger den löst på och inte riktigt sänkt/fäst ordentligt samt att kablarna händer fritt.. annars är det nästan klart.. :banana
 

Bifogat

  • Steg0.jpg
    Steg0.jpg
    15.2 KB · Visningar: 245
  • Steg1.jpg
    Steg1.jpg
    168.9 KB · Visningar: 61
  • Steg2.jpg
    Steg2.jpg
    138.3 KB · Visningar: 65
  • Steg3.jpg
    Steg3.jpg
    178 KB · Visningar: 64
  • Steg4.jpg
    Steg4.jpg
    212.3 KB · Visningar: 81
Last edited:

R.mojo

Ny medlem
Gick med
8 May 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Can Am Spyder RS-S 2010
Den hojen befinner sig dagligen utanför kampsportsklubben Crudo, Esperantoplatsen Rosenlund/Linne, grabben är typ i 16-20 års åldern. vet inte om han tränar kampsport där för eller om han bara använder sig av gymet... har iaf aldrig sett honom träna kampsport!

Tränare på GBG MMA stämmer bra det:tummenupp
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Braap! i helgen? Själv planerar jag att vara lite småhängig/bakfull lördag förmiddag men efter kl 1 kör jag gärna :hihi

Min nya lagning av oljeläckaget med "JB-Weld" verkar hålla helt tätt såhär långt :Bugar, Hoppas som faaaen att det håller sig som det är. Tanken att slippa fylla på olja på hojen varje timma och slippa ha den genomkladdig gör mig alldeles lycklig inombords :banana
(tar inte ut något i förskott...med min vanliga tur kan det lika gärna gå åt helvete)


ett par timmar till för att fästa skiten sen får det faaaun va nog med modd. det får bli som det blir för nu vill jag hellre köra en att meka.. :huvet

tänkte bara för skojs skull skicka med lite bilder på vad som är gjort. längst ner är original-näsapan som är rumpful så tänkte att ska det ändå bytas så kunde man byt hela skiten..

ps. På bilden med den nya tailen så ligger den löst på och inte riktigt sänkt/fäst ordentligt samt att kablarna händer fritt.. annars är det nästan klart.. :banana
Kommer ju bli enklare att skrapa skylten i alla fall :)
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
ett par timmar till för att fästa skiten sen får det faaaun va nog med modd. det får bli som det blir för nu vill jag hellre köra en att meka.. :huvet

tänkte bara för skojs skull skicka med lite bilder på vad som är gjort. längst ner är original-näsapan som är rumpful så tänkte att ska det ändå bytas så kunde man byt hela skiten..

ps. På bilden med den nya tailen så ligger den löst på och inte riktigt sänkt/fäst ordentligt samt att kablarna händer fritt.. annars är det nästan klart.. :banana

Köp en Husaberg istället ;)
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Med lite god vilja och fantasi så kan man ju typ nästan se Pimpstar-stjärnan! :näsblod
 

Bifogat

  • Wheelie web.jpg
    Wheelie web.jpg
    195.8 KB · Visningar: 58

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
skulle behöva hjälp med att byta mitt framdäck typ asap så jag kan få hojen färdigbesiktigad. Någon som vet någon som kan kränga på däck typ idag eller imorgon? Besiktning har öppet till 1300 imorgon så rent tekniskt sett skulle jag hinna om allt klaffar :) Dags att börja köra nu, minst sagt!

edit: på DRZan såklart! :D
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
skulle behöva hjälp med att byta mitt framdäck typ asap så jag kan få hojen färdigbesiktigad. Någon som vet någon som kan kränga på däck typ idag eller imorgon? Besiktning har öppet till 1300 imorgon så rent tekniskt sett skulle jag hinna om allt klaffar :) Dags att börja köra nu, minst sagt!

edit: på DRZan såklart! :D

Mölndals däckservice e jag nöjd med.. 175kr för lös fälg.
 

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
När kommer ni upp till Sthlm och leker med mig då??? :)
Lite slang också:tuttar
 

Bifogat

  • 29652_393884807665_625417665_4350489_7612112_n.jpg
    29652_393884807665_625417665_4350489_7612112_n.jpg
    68.2 KB · Visningar: 78
  • 29652_393885467665_625417665_4350494_560778_n.jpg
    29652_393885467665_625417665_4350494_560778_n.jpg
    66.4 KB · Visningar: 72

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Ort
Fel sida landet
Hoj
brap
Braap! i helgen? Själv planerar jag att vara lite småhängig/bakfull lördag förmiddag men efter kl 1 kör jag gärna :hihi

Min nya lagning av oljeläckaget med "JB-Weld" verkar hålla helt tätt såhär långt :Bugar, Hoppas som faaaen att det håller sig som det är. Tanken att slippa fylla på olja på hojen varje timma och slippa ha den genomkladdig gör mig alldeles lycklig inombords :banana
(tar inte ut något i förskott...med min vanliga tur kan det lika gärna gå åt helvete)



Kommer ju bli enklare att skrapa skylten i alla fall :)

LÄTT BRAPP i helgen.. HELA helgen, vart så psykad att skiten stått still i veckan så nu jävlar blir det åka av. :yoparty könns för övrigt som jag "skrapat" skylt tillräckligt, hahaha, inkl diverse lamphus. :brinnerup :tuttar

Jocke, jag fick ju alltid testa din lilla moppe så jag vet ju inte ens vad jag missar. Kanske lika bra det ifs. :gnissla
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
LÄTT BRAPP i helgen.. HELA helgen, vart så psykad att skiten stått still i veckan så nu jävlar blir det åka av. :yoparty könns för övrigt som jag "skrapat" skylt tillräckligt, hahaha, inkl diverse lamphus. :brinnerup :tuttar

Jocke, jag fick ju alltid testa din lilla moppe så jag vet ju inte ens vad jag missar. Kanske lika bra det ifs. :gnissla

Jag är också på att brappa imorn! :yoparty

När, var, hur?!
 

__Joel__

Snöänglar
Gick med
17 Apr 2007
Ort
gbg
Hoj
Röd
Jag behöver vara hemma vid 14.00 men ifall det e en tidig samling dyker jag eventuellt upp! :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top