Vi som puttar motard i Göteborg! åktråd bl.a.

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Ort
göteborg
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Hej motard folk.

Hur ställer ni er till en fast träningstid på måndag ef på en gokartbana runt gbg?

Jag har inte allt klart, men det som kommer gälla är fim reglementet + krasch puckar på fram och bak axel, handtagsskydd modell alu. Alltså även 94db som reglementet.

Får inte komma ut på bananom inte detta följs, och bryter någon så sabbar den för alla!!!

Det som är krav från klubben sida är om man kommer träna hyfsat regelbundet så skall man bli medlem i deras klubb (ca 350kr) sen får man lägga träningsavgift ca 100kr per gång eller köpa "guldkort" för ca 1000 kr och ha fria träningar.

finns en sak, detta är under hykart tid, så vi har inte banan 100% utan info lägger jag upp på någon bra sida om de har några större bokningar. Eller så kan en grupp komma för körning, men i regel är det ju max 15 min de kör, så jakt tror inte detta gör något.

Tror ni att vi kommer upp i 15 personer som tränar hyfsat regelbundet. Jag kommer i all fall :)

ja e på
 

SuperRitard

Ny medlem
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Göteborg
Hoj
-05, KTM smc 625
Ja e på!! senast slutet på maj pga måste fixa racinggear, kraschpuckar o skinnställ m.m.

Ang. glimminge gokart bana så skulle dom ta upp det på nästa styrelse möte om 1 eller 2 veckor.
 

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
En bit utanför stan.
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Hej motard folk.

Hur ställer ni er till en fast träningstid på måndag ef på en gokartbana runt gbg?

Jag har inte allt klart, men det som kommer gälla är fim reglementet + krasch puckar på fram och bak axel, handtagsskydd modell alu. Alltså även 94db som reglementet.

Får inte komma ut på bananom inte detta följs, och bryter någon så sabbar den för alla!!!

Det som är krav från klubben sida är om man kommer träna hyfsat regelbundet så skall man bli medlem i deras klubb (ca 350kr) sen får man lägga träningsavgift ca 100kr per gång eller köpa "guldkort" för ca 1000 kr och ha fria träningar.

finns en sak, detta är under hykart tid, så vi har inte banan 100% utan info lägger jag upp på någon bra sida om de har några större bokningar. Eller så kan en grupp komma för körning, men i regel är det ju max 15 min de kör, så jakt tror inte detta gör något.

Tror ni att vi kommer upp i 15 personer som tränar hyfsat regelbundet. Jag kommer i all fall :)

När jag är hemma så är jag mer än gärna med, kan bli problem med systemet det ligger i gränslandet får byta i värsta fall.:tummenupp
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Vi är ett gäng i stora körtråden som ska ut en rejäl sväng imorrn.

Vi ses halv tio på GP och siktar norrut. Mer än så vet jag inte. Jag funderar på att ta fam ett sittunderlägg o sitta på :tungan

Brum brum :hojsmilie
 

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Ort
GÖTEBORG
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)
Tid och plats? Det verkar inte vara någon uppslutning på GP för oss motarder. Plast raketerna ska ut i morgon och dom är på GP 9,30

Bara att slå en signal 0709-574775 eller vi träffas på gp vem vet det kanske kommer fler

Mark ska med imon han kör Motard!
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Tid och plats? Det verkar inte vara någon uppslutning på GP för oss motarder. Plast raketerna ska ut i morgon och dom är på GP 9,30

Bara att slå en signal 0709-574775 eller vi träffas på gp vem vet det kanske kommer fler

Jag kommer nog ta mig en liten tur in till gp runt 11-12, sedan ut mot backa plan o kanske kolla på stuntuppvisningen, skriver här innan jag drar.
 

Sämsgård

Hej hej
Gick med
5 Mar 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Husa m.m
vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer:)


1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
5.
6.
7.
 

Bauen

72# Sladdar över allt med noll koll
Gick med
27 Jan 2006
Ort
Inom Vallgraven
Hoj
(Förra Ex:et R-1:a) Nu: Honda xr-650..
vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer


1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6.
7
 

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
En bit utanför stan.
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6. Krille (kanske, blir jag sen behöver ni ej vänta)
7.crillepille64
8.
9.
 
Last edited:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Hade gärna skrivit upp mig på listan. Men när ni träffas där sitter jag på ett plan någonstans över atlanten:yoparty :yoparty:tungan 12 dagar i staterna framför mig!!!!!!!!!! Ta vara på er här hemma:pannkyss hoppas ni får bra väder!:yoparty
 

Who'sYourDaddy

Prepare for awesomeness
Gick med
14 Apr 2004
Ort
GBG
Hoj
KTM 560 SMR-07
Hej motard folk.

Hur ställer ni er till en fast träningstid på måndag ef på en gokartbana runt gbg?

Jag har inte allt klart, men det som kommer gälla är fim reglementet + krasch puckar på fram och bak axel, handtagsskydd modell alu. Alltså även 94db som reglementet.

Får inte komma ut på bananom inte detta följs, och bryter någon så sabbar den för alla!!!

Det som är krav från klubben sida är om man kommer träna hyfsat regelbundet så skall man bli medlem i deras klubb (ca 350kr) sen får man lägga träningsavgift ca 100kr per gång eller köpa "guldkort" för ca 1000 kr och ha fria träningar.

finns en sak, detta är under hykart tid, så vi har inte banan 100% utan info lägger jag upp på någon bra sida om de har några större bokningar. Eller så kan en grupp komma för körning, men i regel är det ju max 15 min de kör, så jakt tror inte detta gör något.

Tror ni att vi kommer upp i 15 personer som tränar hyfsat regelbundet. Jag kommer i all fall :)

Jag är garanterat på. Skulle tro att Mojo är det med.
 

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Uddevalla
Hoj
R6 -06
vi är tre motarder som ska va vid gp ca 12.00 och vi ska inte åka på någon långtur.

fyll på i listan så vi vet vilka som kommer

1. Sämsgård
2. Christoffer
3. Robertsson
4. Robin
72. Bauen
6. Krille (kanske, blir jag sen behöver ni ej vänta)
7.crillepille64
8. i_fieL_good
9.
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top