Vem var det ?

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Ort
Bra
Hoj
bilringar och hängröv
vägverket kanske har börjat i smyg för planerna på ett bultenGP, snart är det depåstopp i busskuren också
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Att ingen redan gjort det tidigare är ju inget annat än skammligt! :D

Faktiskt sjukt, Allt från RoLLeRs (eller hur fan han nu skriver sitt namn) och Ghostrider, till Ninja-klädda åkare och folk med BJÖRNDRÄKTER! Hur kom det sig att det tog så lång tid för det här att bli av :) :va

Sjukt kul iallafall!:tuttar
 

Mad_Skillz

A dirty little young girls dream
Gick med
13 Aug 2007
Ort
Sigtuna
Hoj
ett par trestycken...
Faktiskt sjukt, Allt från RoLLeRs (eller hur fan han nu skriver sitt namn) och Ghostrider, till Ninja-klädda åkare och folk med BJÖRNDRÄKTER! Hur kom det sig att det tog så lång tid för det här att bli av :) :va

Sjukt kul iallafall!:tuttar

Ja eller hur!
Men pinsammast av allt är ju att inte VV kunde göra riktiga curbs redan när vägen byggdes och framför allt avåkningszoner så att man skulle slippa massa onödiga skador när man åker av...
Vägen har ju helt klart allvarliga brister, skönt att nån tar tag i det och gör vad man kan! :tummenupp
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Har verkligen ingen aning, men nånting säger mig att det där "skapandet" kommer dyka upp i någon film framåt höstkanten eller så..
 

Geggamoja

#13
Gick med
12 May 2009
Ort
Stone Island
Hoj
Ducati Fika Racer
är det dig jag brukar se i korsningen erstagatan/bondegatan någon gång efter kontorstid?

Yes, det är jag när jag drar hem och svidar om till skinnpyjamasen innan det är dags för dagens Bult ;)
Stanna och morsa nästa gång vetja!

Aha, kollade dina bilder. Det är du som bor på vägen till Coop från mig? Brukar stå en gammal Ninja där nu istället för Yamahan, har du bytt?
 
Last edited:

SLOE

gasar och blundar
Gick med
9 Dec 2006
Ort
Sthlm norr
Hoj
R1200GubbSläde
Yes, det är jag när jag drar hem och svidar om till skinnpyjamasen innan det är dags för dagens Bult ;)
Stanna och morsa nästa gång vetja!

Aha, kollade dina bilder. Det är du som bor på vägen till Coop från mig? Brukar stå en gammal Ninja där nu istället för Yamahan, har du bytt?

stämmer! jag brukar stanna och kika när du drar förbi och fundera på hur jag ska få dig att ge bort din hoj till mig.

den jättegröna ninjan verkar vara någon granne till mig. själv har jag yamman kvar men jag fick för mig att "touringkitta" inför en långsemester så den ser inte helt ut som på bilderna här. (läs: den är betydligt fulare).
 

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Ort
+468
Hoj
SP-1
Vem är det som kör Sp1 i Haninge-trakten? Vitt skinnställ.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top