Veckans bankörning

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Helt rätt,:D Visst är de konstigt att först får jag springa,sen får du springa 2ggn:) fast vi inte kör Aprilia:lol

Ja, verkligen! Min skrutt med osynkade förgasare från h-vetet startade av egen maskin åtmistone :Bugar Filmen gav lärdom om vilket märke man ska undvika (och att man inte behöver vara snygg på måndagar) :tungan
 

John McGuinness

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2010
Ort
Gefle
Hoj
Hojar
Ja, verkligen! Min skrutt med osynkade förgasare från h-vetet startade av egen maskin åtmistone :Bugar Filmen gav lärdom om vilket märke man ska undvika (och att man inte behöver vara snygg på måndagar) :tungan

Hahaha:) Ja min startade ju hela tiden oxå:tummenupp å så behöll ja hjälmen på,man kan ju ramla å göra sig illa,ska man springstarta åt polarn,så är de bara dra på skinstället å hjälm:D
 

j0hanna

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -01
Hahaha:) Ja min startade ju hela tiden oxå:tummenupp å så behöll ja hjälmen på,man kan ju ramla å göra sig illa,ska man springstarta åt polarn,så är de bara dra på skinstället å hjälm:D

Det är en bra början att få igång dem :) Oh, den var smart! :tummenupp
Nybörjarmisstag av mig att inte ha hjälmen på! En annan gång ska jag se till att ha det - då slipper man blåsten i håret och med ett tonat visir slipper man solen i ögonen samt risken att synas på det viset på Internet :tungan
 

John McGuinness

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2010
Ort
Gefle
Hoj
Hojar
Det är en bra början att få igång dem :) Oh, den var smart! :tummenupp
Nybörjarmisstag av mig att inte ha hjälmen på! En annan gång ska jag se till att ha det - då slipper man blåsten i håret och med ett tonat visir slipper man solen i ögonen samt risken att synas på det viset på Internet :tungan

haha,nästa gång tar jag av mej hjälmen jag me:) klart man ska synas:tummenupp

Tjenare Matte!

Den aprilian ringde jag på för ett par månader sedan, jag skulle ha köpt den så man får lite extra konditionsträning.

Tjena Tomas:) Ja de e tur man kör R1a,jag gillar inte att springa!:)
 
Last edited:

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Här är en bild på dig från 2009.
Blev det en pojke eller en flicka?
 

Bifogat

  • DSC00074.jpg
    DSC00074.jpg
    224 KB · Visningar: 74
Last edited:

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015

Jag citerar danke.. Alltid intresserad av bankörning :)

Däremot kan jag ha lite svårt att haka på nästa vecka då jag också är nere på Mantorp och kör bana i början på veckan. ( Men ni som har koll vet ju redan detta ).

Försöker också komma lös till Banåkning.nu körningen Mån-Tis 9-10 Maj på Mittsverigebanan, så ses vi inte nästa vecka kanske vi ses veckan därpå.

Allt som händer kring N-TRADE RACING och vad jag hittar på kan man givetvis följa på min hemsida :tummenupp
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top