Varningsklockorna klämtar - svar på min annons.

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
sgtpepper skrev:
2320938 En vadå för något? En jävligt ful turkos skinnfåtölj? Visst, den skrämmer mig, men skrämmer den verkligen hojtjuvar?

Bor mitt ute på landet, är typ 50invånare i min lilla by. Så det går bra att bara släppa hunden och den går direkt på. Sen har jag ett gammalt hagelgevär som går bra att hota med också.. Hagelgevär är betydligt mkt mer effektivare i närstrid än en pistol eller en automatkarbin plus att den psykologiska effekten är mycket större.
Inget hindrar mig ifrån att knäppa en tjuv, sen så gräva ner honom/henne i en gammal mosse i någon urskog häromkring. Min närmsta granne bor 500m här ifrån typ.
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Argyle skrev:
2320959 Bor mitt ute på landet, är typ 50invånare i min lilla by. Så det går bra att bara släppa hunden och den går direkt på. Sen har jag ett gammalt hagelgevär som går bra att hota med också.. Hagelgevär är betydligt mkt mer effektivare i närstrid än en pistol eller en automatkarbin plus att den psykologiska effekten är mycket större.
Inget hindrar mig ifrån att knäppa en tjuv, sen så gräva ner honom/henne i en gammal mosse i någon urskog häromkring. Min närmsta granne bor 500m här ifrån typ.
Ehhhh, ok? Jag snackade om din fula fåtölj, inte den psykologiska effekten av hagelvapen.

Du bör gå ut och kolla din hage, jag tror inte att alla hästar är där.
 

Zindelin

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR1000rr -05
sgtpepper skrev:
2321008 Ehhhh, ok? Jag snackade om din fula fåtölj, inte den psykologiska effekten av hagelvapen.

Du bör gå ut och kolla din hage, jag tror inte att alla hästar är där.


Hästar och hage och grejer, jag älskar alla dessa uttryck!
 

Dark_Messenger

Guest
Hojen --> flytta till sovrummet
Du --> flytta till garaget

:machinegu
 

Pilsner

Lägger mig gärna ner...
Gick med
11 Jun 2003
Ort
Malmö
Hoj
Fazer 1000, R1 bana, Sachs MadAss
sgtpepper skrev:
Jo visst, men ni är ju knappast skrivna på en boxadress, eller hur? Om du irriterat mig med din körstil så skulle jag ta ditt regnummer, slagit i CBR och fått fram ditt företagsnamn eller ditt personnamn beroende på vem som äger bilen och din boxadress, därefter hade jag kontaktat PRV eller Skatteverket för att få fram din folkbokföringsadress och därefter hade jag åkt hem till dig och repat din bil. Enkelt. :tungan

Tänkte inte på det..

..fast jävelbergarna kanske inte tänker på det heller!

Nåja, hojen står parkerad hos en Bonne 7km från bostaden och min bil är en Malmöanpassad -87 Corolla.

pilsner
 

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Ort
Gefle
Hoj
Nope
Ställ en atrapp mc ute i garaget och fyll den med sprängmedel,eller sätt upp nån truppmina i garaget så dom blir borrade av stålkulor.
Eller tjutmina eller vad fasen dom heter,så får dom lite ont i öronen :3freak
 

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Ort
Stenungsund
Hoj
KTM 950 SM -06
Kawwa skrev:
2306920 Sätter ni ut annonser med hemligt telefon nummer? Oftast inte tror jag, alltså behöver dom inte ringa för att få era adresser. Isåfall mest för att kolla om hojen står på den adressen.
Sätter oftast bara ut mail, men annars så blir det mitt mobilnr, står ej med på eniro osv.
 

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Argyle skrev:
2320959 Bor mitt ute på landet, är typ 50invånare i min lilla by. Så det går bra att bara släppa hunden och den går direkt på. Sen har jag ett gammalt hagelgevär som går bra att hota med också.. Hagelgevär är betydligt mkt mer effektivare i närstrid än en pistol eller en automatkarbin plus att den psykologiska effekten är mycket större.
Inget hindrar mig ifrån att knäppa en tjuv, sen så gräva ner honom/henne i en gammal mosse i någon urskog häromkring. Min närmsta granne bor 500m här ifrån typ.

Gimmi six bro!
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top