Varning för lurig försäljare...

Gabor

Guest
...http://www.blocket.se/vi/9164468.htm?ca=5_s

Var å kollade på denna hoj igår, 50 mil i onödan egentligen.
Inte i närheten av vad säljaren sa att det var. Den skulle vara i bra skick ska tilläggas..
Slut däck, hastighetsmätaren ur funktion, sunkig cykeldator istället, slut drivpaket, spräckta kåpor, original lack,liknande , omlackad med pensel,:mad: ett bedrövligt allmänskick....åsså hade den gått tiotusen mil, vilket hördes....
19000:- inte prutbart, " de skulle komma några från stockholm å ta den "..:va

Jag shoppade en i malmköping istället, så med 65 mil i baken blev det hoj i alla fall.:yoparty

Last edited:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
HönaPower skrev:
2419769 Jag tycker din avatar är JÄVLIGT osmaklig...ta bort den.....
Håller med i högsta grad. Inget man skämtar om.
Synd gällande hojen, vad blev det för köp sen? En annan gixxer?

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Gabor skrev:
2419276 ...http://www.blocket.se/vi/9164468.htm?ca=5_s

Inte i närheten av vad säljaren sa att det var. Den var i bra skick ska tilläggas..
Slut däck, hastighetsmätaren ur funktion, sunkig cykeldator istället, slut drivpaket, spräckta kåpor, original lack,liknande , omlackad med pensel,:mad: ett bedrövligt allmänskick....åsså hade den gått tiotusen mil, vilket hördes....
19000:- inte prutbart, " de skulle komma några från stockholm å ta den "..:va

Jag shoppade en i malmköping istället, så med 65 mil i baken blev det hoj i alla fall.:yoparty

Bra att du bytte avataren!:tummenupp Synd att hojen var skabbig, men det löste ju sig till slut!

Gabor

Guest
ok, med respekt för de som ....

...drabbades och deras anhöriga. R.I.P.
Jag sätter in min Fy Skäms avatar istället.:pannkyss

Japp annan hoj, blev en som gått mindre, hade nya däck, bromskivor, rs36
or, Accelspolar, hyffsat skick annars, går duktigt bra. Är nog mer gjort i motorn än original.....rätt pris blev det åxå....:tummenupp

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
bry dig inte om dom gabbe! som en sann ungersk broder så måste jag säga att jag gillar din avatar, ska du med "hem" till pustan i höst, jag ska "hem" i november å julshoppa lite till barnen:)

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
abethebabe skrev:
2419845 bry dig inte om dom gabbe! som en sann ungersk broder så måste jag säga att jag gillar din avatar, ska du med "hem" till pustan i höst, jag ska "hem" i november å julshoppa lite till barnen:)

Är du på riktigt eller?

laiinus

medlem
Gick med
17 Jun 2006
Hoj
Cagiva Mito 125
abethebabe skrev:
2419845 bry dig inte om dom gabbe! som en sann ungersk broder så måste jag säga att jag gillar din avatar, ska du med "hem" till pustan i höst, jag ska "hem" i november å julshoppa lite till barnen:)

Hurru
abethebabe pusta kan det stavas puszta ? och vad är det ?:confused: .
andledningen till att jag kom å tänka på det är att jag har spelat en låt som heter puszta som är skriven av en ungrare (tror jag) som heter jan van de roost :yoparty

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
laiinus skrev:
2420022 Hurru
abethebabe pusta kan det stavas puszta ? och vad är det ?:confused: .
andledningen till att jag kom å tänka på det är att jag har spelat en låt som heter puszta som är skriven av en ungrare (tror jag) som heter jan van de roost :yoparty

puszta på ungerska pusta på svenska!

pusta (ungerska puszta), den nästan skoglösa nedre ungerska slätten. Sommaren är varm och torr, vintern relativt kall men snöfattig. Den bästa vegetationstiden är våren. Lokalt finns avloppslösa områden med saltjordar och en del växtarter som i Europa i övrigt bara växer vid kusterna. Pustan var tidigare bevuxen av stäppvegetation men är numera till största delen uppodlad.

X-up skrev:
2420021 Nope, dödsstjärnan som skjuter en laserstråle på Twins Towers.

ok då e jag med! verkar som om att jag missat nått

Last edited:

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Stortryne skrev:
2422034 Jag tyckte att den var ganska fyndig.

Nävisst nej... Nu glömde jag ju mig. Om vi alla ignorerar det som hänt tillräckligt mycket så har det ju aldrig hänt :huvet

Ignorera? Det är väl inget "fyndigt" med en bild på bägge tornen brinnandes och en "photoshoppad" dödsstjärna som skjuter en laser genom dem när man vet hur många som omkom där?

Bucho

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
KTM 525
Gabor skrev:
2419276 ...http://www.blocket.se/vi/9164468.htm?ca=5_s

Inte i närheten av vad säljaren sa att det var. Den skulle vara i bra skick ska tilläggas..

Men vad kan du förvänta dig av en 20 år gammal sporthoj egentligen?! :tungan :arsele

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
X-up skrev:
2420021 Nope, dödsstjärnan som skjuter en laserstråle på Twins Towers.

jag tyckte den inte va så stötande, har inte ens lagt märke till den, alltså kan det inte vart så farligt

Gabor

Guest
Bucho skrev:
2422691 Men vad kan du förvänta dig av en 20 år gammal sporthoj egentligen?! :tungan :arsele

Det var inte hojen som sådant, utan mer säljarens attityd och att priset inte var relevant med objektet......10-12000:- var mer nära verrkligheten...

köpte en annan för 3000:- mer, men hur fin som helst plus att den var ganska påkostad med 36or, accelspolar, nya däck, bromsskivor, lät frisk i motorn å gick som ett skollat ollon i en våt vik...

Homo skrev:
2422992 jag tyckte den inte va så stötande, har inte ens lagt märke till den, alltså kan det inte vart så farligt

borttagen, stötande....mycket är stötande, och den var väl på gränsen isåfall.

Last edited:

Janne_1956

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1100-89
Vad blev det för årsmodell?
Och har du någon bild på den? Köpte ju själv en (kanonfin) 89:a för en månad sedan därav min nyfikenhet.

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...