Varför inte hjälpa en glödande själ?

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Ort
Söderort
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Han var fnittrig hela helgen fram till vi skulle packa (i fem timmar). :D

Kan tänka mig det! Han såg glad ut när vi var framme och snacka med honom :tummenupp
Att så många hjälpte till för att han skulle få köra sitt sista 250 är fantastiskt rörande.. Det finns hopp om mänskligheten ändå :)
Iaf inom mc åkare :hojsmilie
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Bullysmile, vilken fint initiativ! Tusen tack för att du gav oss chansen att hjälpa till.
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Jo, det är en riktigt kul liten hoj det där! :) Grymt att en sån som jag fått lov att köra en sån.

Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Det är svårt att hinna med att köra race samt kolla igenom över 50 betalningar och matcha det mot användarnamn... Du förväntar dig kanske för mycket...
 
Last edited:

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Skänk dom till mig!! Jag e både tacksamm o ger dig respons:tummenupp
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner
DU har ju skyltat om din gåva två gånger nu. Sluta spela martyr. Anders är en reko kille och kommer säkert svara dig men jag vet att de är på väg ner till Frohburger Dreieck så han kanske prioriterar fixa, laga, packa, resa, rejsa istället för att läsa surmagade inlägg på SH...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner


-1

Räckte det inte med att han tackade alla i denna tråd?

Jag förväntade mig inget svar på mitt PM jag skickade utan tog det som ett tack när han skrev det här.

Anders :tummenupp
 

Torpalasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Aug 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
Stiga Park
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner


Nej, du vill sällan skylta med ngt, inte bli bekräftad heller för den delen. Bara lika mkt som en fyraåring ungefär.....:näsblod
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Patetiskt. Som vanligt.
 

MC Doktorn

Guest
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Kan förstå dig att man åtminstånde vill ha ett tack.

Fast jag tror att du missföstått det hela han skriver i ett inlägg.

Så ännu ett jättetack till alla!

Så om jag vore dig skulle jag lägga ner och gefan i att skänka pengar i fortsättningen om du inte klarar detta :tummenupp
 
Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Äh, jag skänkte också anonymt, och hade tänkt att det skulle förbli så, inte f-n behövs det tackas, dom som ville ha bekräftelse för sin gåva skrev upp sig i listan.

Jag var nog bland dom tio första, men jag hade inte tänk skryta med det, tillfredsställelsen av att ha hjälpt till var nog för mig.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Nu får du väl ge dej. Har du gett bort 500 kr så kan du väl inte ta tillbaka dom?
 

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
DU har ju skyltat om din gåva två gånger nu. Sluta spela martyr. Anders är en reko kille och kommer säkert svara dig men jag vet att de är på väg ner till Frohburger Dreieck så han kanske prioriterar fixa, laga, packa, resa, rejsa istället för att läsa surmagade inlägg på SH...

Var har jag skyltat med min gåva tidigare?
 

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Älvdalen
Hoj
Honda FT 500
Först: ett stort tack till bullysmile för att du startade tråden :tummenupp:tummenupp annars hade jag missat att ge Anders en slant till det sista racet här i Sverige. Han är väl värd den för alla bilder mm som han förgyller min pensionärstillvaro med :krama
Men sedan då, detta är troligen bland det snålaste jag sett, ge med ena handen och ta tillbaka med den andra :mad:

Hej Anders

Jag skänkte dig 500:- och ville inte skylta med det, efter det så PM:a jag dig om gåvan, har kollat med bank att överföringen " gått igenom ".

Dock har jag inte hört något från dig, då du inte svarar på PM får det bli forumet. Vill du inte ha pengarna så skicka tillbaka dom! Annars vore ett tack på sin plats.:tummenner

Dra på trissor! Är du inte läskunnig???? Han har tackat ALLA som satte in en slant.
Du skulle kanske skrivit i ditt PM att du förväntade dig ett personligt tack och att om du inte fick det kunde han skicia tillbaka pengarna!

Jag hoppas att det han fick ihop här täckte alla kostnader han hade i samband med racet och att gänget kanske tom fick sig en brakmiddag tillsammans.
Ville inte skylta med, du kunde du hållit tyst nu också :gnissla :mad: :mad:
 
Last edited:

tocar

Vem orkar bry sig...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fjärås
Hoj
Blade-08 Special Edition /helt ombyggd/ HRC-kit (1.delvis II), ny bakdel/grepp/rearsets/ quickshift, Digitalvarvräkn/växelindik/laptimer/ shiftlight(typ SBK)+Akraevolution, Dymag kolfiberfälgar. ÄR över 190 bhp.
Kan förstå dig att man åtminstånde vill ha ett tack.

Fast jag tror att du missföstått det hela han skriver i ett inlägg.



Så om jag vore dig skulle jag lägga ner och gefan i att skänka pengar i fortsättningen om du inte klarar detta :tummenupp

Jag har ju sökt honom och han svarar inte, det är det jag tyckt var dåligt, men det har kanske sina orsaker, jag var villig att betala hela startavgiften om det behövdes.
Oavsett pengars storlek så vill ialla fall jag veta att transaktionen verkligen fungerat och kommit fram, bankpapper är en sak verkligheten en annan. Kasta iväg en 50 lapp kan man göra till en tiggare i stan, börjar det bli mer pengar så tillhör jag den generationen som förväntar mig något tillbaka och får jag det så håller jag inte i pengarna.
Har skrivit i annan tråd att jag mycket väl skulle kunna tänka mig att sponsra svensk roadracing, men allt handlar om vad det ger tillbaka, ingen sponsring sker utan någon form av exponering som ger nytta för den som sponsrar.

Men är han bortrest så kan det ju förklara varför han inte svarar på PM..
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Fast att ge någon pengar utan att komma överens om vad man kan förvänta sig i gengäld och sedan bli sur är lite underligt...
Han har ju tacka alla som bidragit i tråden, satt allas namn på hojen etc.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top