Var finns R1 04???

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Nu är jag så jävla trött på allt letande, är alla som äger 04 så nöjda att dom vägrar sälja av med dem eller? Hittar ingen vettig i hela Sverige HJÄLP mig.
Gärna på firma så jag kan byta in min nuvarande R1. Tips och osv belönas rikligt av tjejen på Malmskillnadsgatan :tuttar :hihi
 

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Bjork skrev:
Nu är jag så jävla trött på allt letande, är alla som äger 04 så nöjda att dom vägrar sälja av med dem eller? Hittar ingen vettig i hela Sverige HJÄLP mig.
Gärna på firma så jag kan byta in min nuvarande R1. Tips och osv belönas rikligt av tjejen på Malmskillnadsgatan :tuttar :hihi


http://www.blocket.se/vi/7259925.htm?ca=11_s :hihi
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Shit, 93k för en 04 och 1800 mil??

Hade jag fått det för min 05a med 560 mil och ganska påkostad hada jag varit glad..
 

Racercukel

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha R6 -06-
Ring den här killen, Jörgen han har någon Mc-firma i Nyköping tror jag det var. 107000kr för en ny R1 -05- med 5års garanti


Tele: 0709402045
 

micke70

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
östergötland
Hoj
snart r1 09
Bjork skrev:
Nu är jag så jävla trött på allt letande, är alla som äger 04 så nöjda att dom vägrar sälja av med dem eller? Hittar ingen vettig i hela Sverige HJÄLP mig.
Gärna på firma så jag kan byta in min nuvarande R1. Tips och osv belönas rikligt av tjejen på Malmskillnadsgatan :tuttar :hihi
Det var ju synd att du vaknade så sent, min 04 fanns till salu i två veckor på
mc montöerna för 99 loppor :7peta
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Om någon ,,,,

Om någon hittar en silver R1 04 som är skaplig please pm:a mig. Vill ha Vill ha och alla som har ett ha begär vet vad jag pratar om :hihi
 

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
Ort
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Bjork skrev:
Om någon hittar en silver R1 04 som är skaplig please pm:a mig. Vill ha Vill ha och alla som har ett ha begär vet vad jag pratar om :hihi

sätt ut en annons Köpes så kan du finna R1 :hihi

hitta en i silver men den har polarn tjackat :D

vem fan vill åka till malmskilnadsgatan :lol

Pröjsar ALDRIG för sex :tummenupp
r1 e fin som fan o vad mycket delar det följde me dvs orginal tidigare änaren årkade inte köra trimm syss mm bromsar ny skick få mil :squid ska testa den när snön e borta :D

Bjork skrev:
Om någon hittar en silver R1 04 som är skaplig please pm:a mig. Vill ha Vill ha och alla som har ett ha begär vet vad jag pratar om :hihi

Ps skriv va du vill pröjsa istället :)
 

johansall

Schöö bah!
Gick med
1 Mar 2006
Ort
Ljusne
Hoj
Yamaha R1 -05
Köpte mig en silvrig -03 å den färgen tycker ja e grym! Ville egentligen ha en -04/05 men pengarna räckte inte denna gång...=( men man får väl byta upp sig efter en sommar lr nå..! =)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top